Prima Pagina Apple Iata cum te poti asigura ca nu vei avea probleme cu mesaje...

Iata cum te poti asigura ca nu vei avea probleme cu mesaje pierdute de iMessage

  Dupa cum prea bine stiti deja, sistemul iMessage al celor de la Apple are o mare problema ce impiedica utilizatorii fara un iPhone sa mai primeasca mesajele trimise de catre voi. In ideea de a va ajuta sa evitati aceste situatii in cazul in care va schimbati numarul de telefon, Apple ID-ul sau iPhone-ul, astazi va ofer cateva sfaturi pentru a va deconecta complet de la iMessage inainte de a va desparti de unul dintre cele trei elemente.

  Inainte de a incepe va spun ca, teoretic, serverele Apple dezactiveaza automat datele inregistrate pentru iMessage in numele vostru in 45 de zile, sau dupa ce un anumit numar de mesaje este trimis catre voi dar nu sunt primite. Termenul este teoretic si dupa expirarea sa voi ar trebui sa primiti SMS-uri de la prieteni in numarul de telefon utilizat, indiferent daca folositi un alt iPhone sau un terminal Android.

Rezolvare problema iMessage – metoda 1 – Aceasta metoda nu rezolva problema.

  Daca v-ati inregistrat deja un iPhone in serverele Apple cu numarul de telefon utilizat pentru iCloud si eventuale adrese de email, atunci accesati https://supportprofile.apple.com/, logati-va cu Apple ID-ul pe care ati inregistrat terminalul, selectati-l din lista si apasati butonul Unregister. Teoretic aceasta eliminare a dispozitivului din sistemul Apple ar trebui sa va dezactiveze sistemul iMessage inclusiv in terminal, insa nimeni nu garanteaza ca acest lucru va fi sigur.

Rezolvare problema iMessage – metoda 2

  1. Deschideti aplicati Settings a iOS 7.
  2. Navigati catre meniul Messages>Send & Receive, apoi debifati numarul de telefon si adresele de email.
  3. Reveniti in meniul anterior si dezactivati iMessage prin butonul pozitionat chiar la inceputul meniului aplicatiei.
  4. Aceasta procedura ar trebui sa dezactiveze sistemul imediat, insa ar putea dura cateva ore pana cand schimbarile se propaga in toate serverele Apple.

  Acestea sunt singurele metode de a rezolva aceasta problema in momentul de fata, cel putin pana cand Apple va gasi ceva mult mai eficient.

emag hot deals
eMAG Black Friday 2017Reduceri eMAG November Hot Deals in aceasta pagina - din 23 noiembrie.
Flanco Black Friday 2017 reduceri

Reduceri Discount Days in aceasta pagina 17 - 19 noiembrie.

Fashion Days Black Friday 2017 reduceriReduceri Black Week in aceasta pagina - 16 - 19 noiembrie.
Orange Black Friday 2017 reduceriReduceri Black Friday 2017 in aceasta pagina - 16 - 19 noiembrie.
  • Integratorul

    Am patit-o eu. In asteptarea unui iPhone nou, am fost curios sa vad care din cele trei retele romanesti functioneaza bine cu iMessage si cu Facetime, folosindu-ma de iPhone-ul sotiei si un iPad. Am efectuat diverse teste in 3G, descalificand 2 dintre retele (porturi blocate pentru VoIP). Dupa teste, am uitat sa opresc serviciile iMessage si Facetime pe cartela care a functionat bine. Surpriza: acum cartela o am intr-un telefon fara sistem de operare, iar de pe iPhone-ul sotiei nu mai primesc SMS-uri. iPhone-ul trimite doar iMessage pe numarul meu, desi cartela nu mai este intr-un iDevice. Evident, acele iMesagge nu le primesc. Solutia prezentata mai sus functioneaza. A trebuit sa reintroduc cartela in iPhone si sa dezactivez iMessage si Facetime dupa procedura de mai sus. Multumesc Zaone!

  • NicKel

    Din curiozitate m-am uitat la metoda 1, m-am logat cu apple id-ul pe pagina de suport profil, dar nu-mi apare nici un idevice la rubrica “My Products”… presupun ca e de bine 🙂
    Apropo, imi merge iMessage, chiar il folosesc destul de frecvent, dar n-am dat niciodata “Register with Apple” la nici un device, probabil de-acolo si lipsa produselor din profil in cazul meu…

  • NicKel

    btw, metoda 2 cu dezactivarea manuala a tot ce tine de apple id e chiar de bun simt 🙂