Apple a platit 2 miliarde de dolari anual pentru servicii de call center

  Infosys este companie din India care a fost contractata de catre Apple pentru a furniza servicii de tip call center sau de ajutor online pentru clientii care au diverse probeleme, ea fiind platita cu suma de 2 miliarde de dolari anual de catre cei din Cupertino. Suma este una colosala si se pare ca nu este chiar atat de corecta, seful diviziei financiare a companiei fiind concediat in cursul acestei zile, in timp ce CEO-ul sau si-a dat demisia. Motivul principal din spatele plecarii celor doi este suprataxarea companiei Apple pentru serviciile contractate, o problema care cu siguranta nu va fi usor trecuta cu vederea de catre restul partenerilor sai.

  Desi Apple are call centere proprii in SUA si alte zone de pe glob pentru a oferi asistenta clientilor sai, plus centre dedicate pentru ajutor online, iata ca a fost nevoie si de contractarea unei companii din India pentru a face fata problemelor utilziatorilor. Suma de 2 miliarde de dolari este neobisnuit de mare pentru servicii de acest gen, chiar daca Apple are sute de milioane de potentiali clienti cu probleme, dar cand vorbim despre o companie care castiga peste 150 de miliarde de dolari anual, cheltuieli de acest gen nu par chiar atat de greu de platit.