iPad Air 2 si iPad Mini 3 ajung in oferta a doi operatori de telefonie mobila cu peste 400 milioane clienti

iPad Air 2

  iPad Air 2 si iPad Mini 3 au fost lansate in luna octombrie a anului trecut si nu au ajutat compania Apple sa isi creasca vanzarile globale de tablete, insa acest lucru s-ar putea schimba in urmatoarele luni dupa includerea produselor in ofera a doi noi operatori de telefonie mobila. Vorbim despre China Telecom si China Unicom, doi dintre cei mai mari operatori de telefonie mobila de pe glob, ei avand impreuna nu mai putin de 400 de milioane de clienti ai serviciilor proprii de telefonie mobila.

  Pentru ca vorbim despre China, baza totala de clienti a celor doi operatori de telefonie mobila insumeaza doar jumatate din totalul clientilor celor de la China Mobile, insa chiar si asa, lansarea celor doua tablete va genera cu siguranta o crestere in vanzari. Chinezii iubesc produsele Apple si posibilitatea de a cumpara versiuni 4G ale iPad Air 2 si iPad Mini 3 la pret subventionat cu diverse oferte de telefonie mobila cu siguranta va convinge mai multe persoane sa faca o achizitie.

  Pentru cei doi operatori, Apple va oferi versiuni TD-LTE si FDD-LTE ale iPad Air 2 si iPad Mini 3, asa ca va fi extrem de interesant de vazut ce impact va avea lansarea asupra vanzarilor de tablete iPad in Q1 2015 si Q2 2015.

1 COMENTARIU