Angajatii Apple se transforma in stilisti vestimentari iata cum te vor convinge sa cumperi Apple Watch

Apple Watch recomandari

  Apple Watch este un produs gandit pentru a fi accesorizat cu haine, iar compania Apple stie ca multi oameni isi cumapra ceasurile doar dac au cu ce haine sa le accesorizeze, astfel ca angajatii sai din Apple Store-uri trebuie sa devina acum stilisti vestimentari. Cei din Cupertino au trimis in cursul acestei zile o serie de indicatii dedicate angajatilor din Apple Store-uri, ele trebuind sa stea la baza interactiunii pe care acestia urmeaza sa o faca cu angajatii interesati sa cumpere ceasurile inteligente.

  Conform acestor reguli, angajatii Apple trebuie sa le spuna clientilor opinia lor privind combinatii bune intre Apple Watch-uri si obiecte vestimentare, explicandu-le in acelasi timp utilizatorilor si alegerile facute de catre persoanele care au cumparat Apple Watch-uri inaintea lor. Mai mult decat atat, angajatii trebuie sa foloseasca accesoriile testate de catre alti clienti ca si exemple pentru a face recomandari clientilor care se afla in fata lor, ideea fiind de a oferi multiple optiuni si a incuraja cumpararea unui numar mai mare de accesorii.

 

  • Make comments about why you think an option is a good choice rather than discussing why an option may not be a good choice.
  • Explain how earlier customers made decisions between models.
  • Use other accessories [already] on a customer as examples for which model would look best.
  • If the customer is with another person, make sure to get the opinion of that person on which model should be purchased.
  • Don’t focus on price as a reason to recommend an option because many customers may be willing to spend more for a model that makes them feel good.

  In cazul in care un client vine insotit in magazin, angajatul companiei Apple ar trebui sa introduca cea persoana in discutie si sa ii ceara opinia cu privire la modelul de ceas pe care clientul ar trebui sa il cumpere in baza probei. In final, in cazul in care clientul ese nehotarat, angajatul trebuie sa ii distraga atentia de la pretul Apple Watch si cel al accesoriilor prin recomandarea altor optiuni in ideea de a ii convinge sa cheltuie mai multi bani pentru un model care ii satisface.

  Practic Apple a gandit o serie de tactici de marketing extrem de interesante pe care angajatii le vor invata si aplica pe clientii care viziteaza amgazinele, ele fiind gandite pentru a maximiza vanzarile.