Prima Pagina Apple Samsung se bucura de succesul Apple Watch

Samsung se bucura de succesul Apple Watch

Samsung logo featured

  Samsung este unul dintre primii producatori de smartphone-uri care au lansat un smartwatch pe piata in ultimii ani, dar si unul dintre ce care au esuat in a convinge utilizatorii ca produsele din aceasta categorie merita cumparate pentru a fi utilizate impreuna cu smartphone-uri. Totul s-a schimbat in momentul in care compania Apple a anuntat Apple Watch, interesul vis-a-vis de smartwatch-uri crescand exponentia, iar cei de la Samsung de bucura de succesul ceasului inteligent al companiei Apple si probabil nu sunt singurii in aceasta situatie.

  Anul trecut vanzarile de smartwatch-uri nu au fost spectaculoase, iar conform primelor estimari Apple ar fi vandut mai multe Apple Watch-uri in 3 zile decat Samsung smartwatch-uri intr-un an intreg, asa ca bucuria celor de la Samsung este normala. Un manager al companiei a declarat ca in Coreea de Sud exista entuziasm vis-a-vis de lansarea Apple Watch, asta deoarece concurenta este buna si prezenta atat de multor brand-uri importante pe piata smartwatch-urilor demonstreaza faptul ca exista potential mare de crestere in acest segment.

Great competitors offer great things to consumers and the fact that there are so many great competitors in this space mean that there is absolutely a market. I mean, that’s what it tells you. It’s with great delight that Apple has followed us into that market. We’ve over 70 percent market share of the smart watch market in Europe and we can learn from those early iterations of our product.

  Managerul Samsung sustine ca Apple a urmat compania coreeana pe piata smartphone-urilor si se bucura de acest lucru, insa bucuria ascunde altceva, deoarece acum Samsung va avea ce copia pentru a lansa produse mai interesante pentru consumatori. Samsung ne-a demonstrat de atatea si atatea ori ca nu este capabila lanseze de una singura terminale mobile sau wearable-uri suficient de atractive, asa ca prin aparitia Apple Watch va avea de unde sa se “inspire” pentru a crea produse ce vor genera vanzari mai bune.