Prima Pagina Orange Romania Orange este cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania

Orange este cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania

iphone 8 precomanda emag banner

Orange Romania logoOrange este cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania, sau cel putin asta sustine operatorul in urma publicarii studiului Trusted Brands 2015, acesta fiind realizat de catre Reader’s Digest pentru multiple tari de pe glob, Tarsago România efectuandu-l in Romania. Acesta este al patrulea an in care Orang Romania este declarat operatorul cu cel mai de incredere brand din industria telecom, semn ca majoritatea clientilor sunt foarte multumiti de serviciile oferite.

Acum daca va intrebati ce fel de categorii au fost luate in calcul pentru acordarea titlului, ei bine criteriile de evaluare au fost: calitate, valoare excelenta, imagine puternica, intelegerea nevoilor clientilor si responsabilitate sociala. Studiul confirma inca o data puterea pe care o are Orange pe piata romaneasca, fiind cel mai mare operator local de telefonie mobila, cu peste 10 milioane de clienti in intreaga tara.

Luna trecuta Orange a anuntat rezultatele financiare pentru T1 2015, cu incasari puternice si crestere sustinuta, in principal in segmentul serviciilor 4G, iar pentru T2 2015 ne asteptam la vesti si mai bune din partea reprezentantilor sai.

Voi ce parere aveti, merita Orange acest titlu ?

Orange, cel mai de încredere brand de telefonie mobilă din România

Bucureşti, 7 mai 2015. Orange a fost numit de către consumatorii din România cel mai de încredere brand de telefonie mobilă, în cadrul studiului Trusted Brands 2015. Acesta este cel mai important studiu de piață despre mărcile cu cea mai bună reputație din Europa, iar în țara noastră este realizat de Tarsago România, deținătorul licenței Reader’s Digest.

Este al patrulea an când Orange primește această distincție, reconfirmând încrederea pe care consumatorii o au în produsele și serviciile sale, construită de-a lungul celor 13 ani de prezență a brandului în România. Pentru această ediție, criteriile de evaluare au fost “calitate”, “valoare excelentă”, “imagine puternică”, “înțelegerea nevoilor clienților” și „responsabilitate socială”.

Titlul de Trusted Brand este rezultatul investițiilor constante pe care Orange le face pentru a le asigura clienților o experiență pozitivă la fiecare interacțiune pe care o au: la Serviciul Clienți, în Orange shop, Orange store sau în magazinele partenerilor, pe site-ul www.orange.ro și de fiecare dată când vorbesc la telefon, folosesc internetul sau se uită la televizor prin Orange TV. Pentru a susţine ambiţia legată de experienţa clienţilor, Orange acordă o atenţie deosebită construirii unei relaţii de încredere, bazată pe ascultarea cerinţelor şi găsirea soluţiilor potrivite.

Clienții Orange se pot bucura de servicii de voce și internet prin intermediul rețelei 3G cu acoperire națională, precum și de servicii de internet de mare viteză, prin cea mai extinsă rețea 4G din România  (65% din populația totală și 94% din populația urbană a țării). Și în prezent Orange derulează investiții susținute pentru a îmbunătăți experiența clienților la utilizarea serviciilor sale atât în exteriorul, cât și în interiorul clădirilor, în orașe și în mediul rural, în toate județele țării, precum și pentru a asigura cele mai perfomante servicii de internet mobil în condițiile creșterii adopției 4G.

Orange sprijină constant, de mai bine de 13 ani, cauze sociale, cultural-educative sau de mediu. Printre inițiativele sale se numară produse şi servicii responsabile precum oferta Senior, aplicaţia Content Lock şi cea mai recentă ofertă Orange PrePay, prin care susţine olimpicii la matematică, parteneriate importante cu universităti românești de prestigiu în cadrul Orange Educational Program, programul de Buy-Back, programe de voluntariat ale angajaților şi programele Fundaţiei Orange.

Astfel, atât prin implicarea în comunitate, cât și prin investiții permanente în calitatea rețelei, a produselor și serviciilor, Orange a devenit lider pe piața de telefonie mobilă din România și a păstrat această poziție de-a lungul anilor, menținând încrederea celor peste 10 milioane de clienți care au ales Orange.

Studiul Trusted Brands 2015 a fost realizat în perioada septembrie – noiembrie 2014 prin intermediul unui sondaj aplicat unui eșantion de participanți reprezentativ pentru România.


  • amfetamin

    Orange cel mai de încredere? In Decembrie 2013 mi-am luat un iPad Air la abonament (16€/luna) pe 2 ani de zile de la ei. In contract la adresa de mail a clientului scrie ca “nu are”(cred ca e de prisos sa specific ca doamna cu care am încheiat contractul nici nu m-a întrebat de așa ceva,deși in fata ei am activat iPad-ul cu appleid-ul meu,care e adresa mea de mail). La telefon de contact iarăși pauza,deși am abonament de voce la Vodafone,unde in paranteza fie spus sunt client platinum(se știe cât de “ușor” ajungi la asta). Îmi zice cucoana ca primele doua luni am 50% reducere si prima factura va trebui s-o plătesc in 28 Februarie 2014. Deși am plătit in avans factura pe luna in curs la semnarea contractului,m-am trezit la începutul lui Februarie ca mi-au tăiat netul. Am mers la ei si am plătit-o,ca cică ei mi-au trimis prin posta factura “dar se mai întâmpla sa se mai piardă din cauza postei”. Neavând adresa mea de mail sau un număr de contact,nici nu au avut cum sa m-a anunțe ca sunt restant la ei. Zic vreau sa-mi fac cont la orange,sa am si eu my orange account,sa văd si eu facturi si alte alea. Zis si făcut,am completat eu pe acolo ce am completat si la urma trimite mesaj de pe numărul tău Orange si se va activa contul. Pai de unde naiba sa trimit eu mesaj de pe iPad? Merge? Evident nu. Sun la relații,explic tot,îmi zice băgați cartela intr-un telefon si trimiteți mesaj… Sa-l bag unde,in iPhone-ul meu de la Vodafone care e blocat in rețea?
    Sa nu mai zic de cost control,nu știu cât net mai am niciodată din cei 10 gb pe luna alocați.In 2 luni de zile cât am pățit la ei,nu am pățit nici măcar un sfert la Vodafone din 1998 de cand sunt la ei. Deci pt mine,nici pe departe nu sunt cel mai “trusted brand”.

  • raca

    Nu este nimic adevărat.In zona in care locuiesc nu au fost probleme pana când au intrat cu rețea 4g.De atunci nu mai am semnal si locuiesc la 500 metri de releu.

  • RaduD

    @amfetamin: Poate nu te incalzeste cu nimic, dar considerat-te un caz izolat…!
    Eu le sunt client de mai multi ani (de cand se chemau Dialog) , tot felul de abonamente, servicii, etc. si am avut in general experiente pozitive, mai ales pe partea de relatii cu clientii. Sunt multe de povestit despre toata aceasta perioada, evident nu sunt perfecti, dar eu apreciez ca au cel mai bun raport calitate pret. Parerea mea!

  • amfetamin

    Cel mai mult mă deranjează faptul ca dacă ești abonat Orange DOAR de date(cazul meu),nu ai acces la cost control,suportul tehnic este apelabil la un număr cu taxa(ce-i drept Romtelecom,dar pt mine nu e gratuit) sau pe mail. Acuma drept e,ca dacă tu de ex îți iei de la Vodafone o tableta pe ab,si la ei o fi așa,naiba știe.

  • cracky

    salut, pai poti verifica daca mai ai trafic din contul tau de pe pagina orange.ro.
    Daca nu poti trimite mesaj si nu ai niciun telefon in care sa bagi SIM pentru a crea contul online, sunt sigur ca daca mergi in magazin te vor ajuta sa iti faci contul, nu-i vina lor ca iPad-ul este limitat de Apple sa nu ofere SMS 🙂

  • alex

    Studiu platit de Orange. Da, nu contest ca la ei se gasesc foarte multe oferte bune, dar numai pentru clienti noi. De clientii vechi, ii doare la basca.