Telekom acuza Vodafone de incalcarea acordului de interconectare

Telekom disperare clienti

Ieri v-am spus ca Vodafone acuza Telekom ca a blocat un numar de telefon folosit intr-o campanie promotionala de atragere de clienti, astfel ca toti cei care foloseau serviciile Telekom nu puteau apela acel numar de telefon.

Astazi cei de la Telekom se apara spunand ca in urma unor investigatii facute au descoperit ca Vodafone ar fi incalcat prevederile acordului de interconectare dintre cele doua companii, deci ar fi indreptatit sa restrictioneze accesul clientilor la respectivul numar de telefon.

Cei de la Telekom sustin deasemenea ca ar fi facut o notificare prealabila catre Vodafone Romania inainte de a restrictiona acel numar, cerandu-le probabil sa inceteze actiunile care sunt contrare acordului de interconectare dintre cei doi operatori.

În urma investigațiilor efectuate, Telekom Romania Mobile Communications S.A. a restricționat accesul clienților săi către numărul Vodafone 0722.10.10.10, acesta fiind utilizat în scopuri comerciale în cadrul unei campanii publicitare cu încălcarea prevederilor acordului de interconectare dintre cele două părți. Telekom Romania Mobile Communications S.A. a luat această decizie în urma notificării prealabile a Vodafone Romania cu privire la încălcarea obligatiilor Acordului de interconectare.

La scurt timp in urma raspunsului Telekom a fost publicata o noua informare din partea Vodafone, de aceasta data operatorul afirmand ca nu si-a incalcat obligatiile contractuale, mai exact nici cele referitoare la confidentialitatea acordului dintre ei si Telekom.

Vodafone Romania continua sa isi respecte obligatiile contractuale, inclusiv pe cele referitoare la confidentialitatea acordului dintre parti, astfel incat lasam in competenta autoritatilor abilitate sa remedieze aceasta situatie.

Practic Telekom si Vodafone se acuza una pe cealalta de actiuni care contravin acordului de interconectare semnat intre ele si cei de la Vodafone indica faptul ca autoritatile abilitate vor fi chemate pentru a rezolva problema, insa niciuna dintre parti nu spune clar ce anume este la mijloc.

Practic ce de la Vodafone incearca sa atraga clienti noi din alte retele cu o oferta care le permite sa cumuleze trafic de date cand vorbesc in retea sau alte retele si ieri va spuneam ca daca Telekom a luat aceasta masura, atunci probabil numarul celor care au plecat din retea este substantial.