Telekom acuzata ca blocheaza un numar promotional Vodafone

Vodafone reduceri Black Friday 2015Printr-o miscare neobisnuita pentru Romania, operatorul de telefonie mobila Vodafone acuza grupul Telekom Romania de faptul ca blocheaza accesul utilizatorilor la un numar de telefon promotional dedicat campaniei Gratis la Cartela! Primesti si net si telefon.

In campania Gratis la Cartela! Primesti si net si telefon, clientii cu cartele preplatite Vodafone pot primi trafic de date gratuit cand initiaza apeluri in reteaua Vodafone sau catre alte retele de comunicatii nationale, totul in limita a 10 GB lunar.

In aceasta campania cei de la Vodafone folosec numarul 0722.10.10.10 pe care Telekom l-ar fi blocat, conform reprezentantilor Vodafone, astfel ca utilizatorii Telekom nu-l mai pot apela, deci nu pot primi gratuit cartele pentru a incerca oferta celor de la Vodafone.

“Vodafone Romania informeaza utilizatorii serviciilor de telefonie mobila ca numarul 0722.10.10.10, folosit in campania curenta de comunicare “Gratis la Cartela! Primesti si net si telefon” pentru Cartela Vodafone, a fost restrictionat de catre Telekom Romania. Pentru a beneficia de Net si credit pentru un telefon gratuit de la Vodafone, invitam utilizatorii companiei Telekom Romania care nu s-au inscris inca in promotie sa o faca folosind canalul online – www.vodafone.ro”

Aceasta este prima oara cand un operator de telefonie mobila din Romania acuza in mod public un operator concurent de blocarea unui numar de telefon folosit intr-o campanie de atragere de clienti si va fi interesant de vazut ce raspuns va oferi Telekom.

De obicei operatorii de telefonie mobila nu se angreneaza in actiuni de acest gen si sincer cred ca e improbabil ca Telekom sa fi blocat intentionat numarul, insa daca a facut-o, atunci vorbim cel mai probabil despre un numar mare de clienti care a plecat in ultima perioada si o frica de a pierde altii.

5 COMENTARII

  1. As avea zile intregi de povestit despre experientele mele neplacute vizavi de fostul Romtelecom insa nu as vrea sa improsc cu noroi imaginea unui operator care se zbate din rasputeri sa isi schimbe vechea imagine.
    Sper din toata inima ca totul sa revina la normal…au primit deja din partea Vdf o palma mare si grea peste un obraz prea grosolan.
    Copilarii din astea operatorii nu mai fac acum in UE, insa vad ca in cazul Telekom vechile obiceiuri persista, desi numele firmei s-a schimbat. Sunt mentalitati vechi romanesti, de oameni incompetenti ce nu reusesc sa se adaptele la regulile unei piete libere.
    Lucrurile nu pot ramane asa !