Apple a angajat un om cheie din cadrul Tesla

Apple a angajat un om cheie din cadrul Tesla

Apple si Tesla sunt intr-un plin razboi de schimb de angajati, fiecare dintre cele doua companii reusind sa convinga ingineri sau manageri ai companiei adverse sa i se alature in cadrul proiectelor privind dezvoltarea de masini electrice si autonome.

Astazi aflam ca Apple a reusit sa il angajeze de la Tesla pe Chris Porritt, fostul vicepresedinte al diviziei de inginerie mecanica pentru automobile, el ocupand in trecut si rolul de inginer sef in cadrul companiei Aston Martin, deci are o vasta experienta in spate.

Chris Porritt face acum parte din echipa Apple care dezvolta proiecte speciale, iar conform sursei de astazi, el ar urma sa il inlocuiasca pe Steve Zadesky, omul care pana acum cateva luni conducea divizia care dezvolta masina Apple.

Porritt si-a inceput cariera in cadrul Land Rover in anul 1987, ocupand dupa 10 ani postul de inginer principal al diviziei care analizeaza dinamica autovehiculelor, in acelasi an el parasind compania pentru Aston Martin, unde a fost inginer sef pana in 2013, cand a trecut la Tesla.

In cadrul Tesla, Porritt a lucrat la Model S, Model X si Model 3 inainte de a parasi compania anul trecut, insa intre parasirea Tesla si angajarea la Apple a trecut o perioada de cateva luni in care el probabil a dorit putina liniste si relaxare inainte de a se implica intr-un nou proiect complex.

Apple hired former Tesla Vice President of Vehicle Engineering and former Aston Martin Chief Engineer, Chirs Porritt, to work on “special projects”. We can confirm that some senior Apple engineers will be reporting directly to Porritt. 

Desi in cadrul Apple, Porritt are rolul de Special Projects Group PD Administrator, multipli ingineri seniori sunt sub directa sa conducere, astfel ca el probabil dirijeaza cea mai mare parte a proiectului pentru dezvoltarea masinii electrice a celor din Cupertino.

Apple a angajat multi ingineri si manageri ai Tesla in ultimul an, insa Tesla a facut acelasi lucru cu oameni ai Apple, deci fiecare companie a pierdut si a castigat oameni importanti sau mai putin importanti, ei avand rolul de a dezvolta masinile electrice ale viitorului.

Ieri va spuneam ca Apple are un laborator secret in Berlin cu oameni angajati de la producatori consacrati de automobile, dar si ca exista discutii cu o companie care asambleaza masini BMW pentru a asambla si viitoarea masina Apple.

REVOLUTIA PRETURILOR EMAG! CELE MAI BUNE REDUCERI
  • RaduD

    Astea sunt episoade dintr-un continuu proces de spionaj economic reciproc, firesc de altfel…!