Microsoft Surface – Produsele ar avea vanzari Mici

Microsoft are probleme mari cu vanzarea produselor din categoria Surface, productia fiind incetinita la fabricile partenerilor din Asia in ultimele luni.

Microsoft Surface este o marca de care compania Microsoft se foloseste pentru a vinde tablete si laptop-uri, iar conform unor informatii aparute astazi, vanzarile n-ar fi chiar atat de grozave. Informatiile vin de la Pegatron, o companie chinezeasca specializata pe fabricarea unei varietati de produse electronice, printre care inclusiv terminale iPhone, tablete iPad, sau produse ale Microsoft.

Conform reprezentantilor acestei companii, Microsoft ar fi plasat comenzi mult mai mici pentru produsele Surface decat se preconiza cu doar cateva luni in urma. Cei de la Microsoft au anuntat atunci Surface Laptop pentru clienti, insa se pare ca interesul pentru acest tip de produse este cu mult mai mic decat se astepta compania, deci comenzile de productie sunt implicit mai mici.

Cei de la Microsoft ar fi observat ca interesul vis-a-vis de Surface Laptop, tabletele Surface Pro, Surface Book, sau Surface Studio este mic, asa ca nu a comandat produse in cantitati mari. Pegatron are din aceasta cauza incasari mult mai mici decat se astepta acum cateva luni, cand Microsoft o anunta ca dorea sa fabrice aceste produse in cantitati mult mai mari.

Microsoft Surface – produsele ar avea vanzari mici

Cam toate produsele din seria Microsoft Surface au fost gandite pentru a concura cu ceva ce vinde compania Apple, insa se pare ca Microsoft n-are succes chiar atat de mare cu ele. Nici macar Surface Laptop, cel mai recent produs al Microsoft, nu pare sa atraga atentia oamenilor, desi se vrea a fi un concurent mai ieftin al MacBook Air, cu functionalitate similara si Windows 10 instalat.

De ce nu are Microsoft succes cu produsele din seria Surface este greu de spus, dar probabil concurenta foarte mare din segmentele de piata taghetate reprezinta principala problema. Pentru fiecare produs din categoria Microsoft Surface exista cel putin un competitor care este mai ieftin, sau care vine de la o companie mai “cool”, exemplul cel mai elocvent fiind Apple.

“Orders for Microsoft’s Surface devices have been smaller than expected.Since demand for Microsoft’s Surface products has been seriously undermined by other first-tier vendors’ similar devices, the software giant has been conservative about placing its orders, which have been much lower than than Pegatron’s original expectations.”

microsoft surface vanzari mici

Microsoft si-a regandit in ultimii ani strategia privind produsele lansate in diverse segmente de piata, iar brand-ul Surface se dorea a fi unul premium. Din pacate pentru cei de la Microsoft, produsele nu par sa indeplineasca suficient de multe dintre cerintele consumatorilor, asa ca vanzarile au serios de suferit, iar Apple si companiile asiatice probabil castiga cel mai mult.

Acestea fiind spuse, cei de la Microsoft vor avea multe de recuperat pentru a tine brand-ul Surface in top, altfel risca sa aiba esecuri peste esecuri, asa cum s-a intamplat cu multe produse in ultimii ani.