Prima Pagina Youtube YouTube Ataca Apple si Spotify in segmentul Muzicii

YouTube Ataca Apple si Spotify in segmentul Muzicii

emag revolutia preturilor mobil

YouTube ataca Apple Music si Spotify in segmentul muzicii, afirmand ca plateste mai multi bani catre artistii care-si ofera muzica in platforma.

YouTube are planuri foarte mari in domeniul muzical, compania americana profitand de faptul ca are o platforma accesata de 1.5 miliarde de utilizatori lunar. In aceasta idee, cei de la YouTube concureaza cu Apple Music si Spotify pentru atentia clientilor, iar ieri au lansat un nou atac impotriva suedezilor si au afirmat ca platesc mai multi bani pentru artisti in baza ascultarilor facute in platforma.

YouTube a fost intens criticata timp de cativa ani de zile din cauza faptului ca ar plati sume mici pentru ascultarile facute in platforma sa, insa acum sustine exact contrariul. Conform lui Lyor Cohen, seful diviziei YouTube care administreaza continutul multimedia din platforma, compania plateste mai multi bani catre artisti pentru muzica ascultata in ecosistemul sau, decat cei de la Spotify.

YouTube sustine ca plateste inclusiv mai multi bani decat cei de la Apple catre artisti, afirmand ca este platforma care plateste cel mai bine pentru ascultari. Afirmatia este extrem de interesanta din moment ce Apple a cautat intotdeauna sa plateasca artistii mai bine si plateste oricum mai mult decat Spotify pentru asta, avand unele exclusivitati pentru albume si clipuri video, inclusiv in fata YouTube.

YouTube ataca Apple si Spotify in segmentul muzicii

youtube apple spotify muzica

YouTube are cea mai mica baza de abonati dintre cele trei companii, cu Spotify pe primul loc, insa asta aduce si mai multi bani pentru artistii care-i lasa muzica in platforma. YouTube ar fi platit nu mai putin de 1 miliard de dolari catre producatorii de muzica in ultimul an numai din reclamele afisate peste clipurile lor video, asa ca vorbim despre o suma uriasa pe care artistii o investesc in crearea de nou continut.

YouTube sustine ca plateste aproximativ 3 dolari pentru fiecare mie de stream-uri facute in SUA pentru muzica ascultata in platforma sa de catre clienti. YouTube sustine ca suma este mai mare decat cea platita de catre orice alt serviciu de streaming audio similar, iar cu asta compania spera sa atraga din nou artistii catre platforma sa, pentru a putea oferi mai mult continut, dar si diverse exclusivitati.

“For instance, critics complain YouTube isn’t paying enough money for ad-supported streams compared to Spotify or Pandora. I was one of them! Then I got here and looked at the numbers myself. At over $3 per thousand streams in the U.S., YouTube is paying out more than other ad supported services.”

YouTube este folosit de catre foarte multa lume doar pentru a asculta muzica, prin intermediul clipurilor video, insa compania plateste pentru fiecare ascultare. YouTube are si un serviciu de streaming audio separat, iar pentru acesta incearca sa atraga noi artisti pe masura ce lucreaza la extinderea disponibilitatii sale in ideea de a concura mai eficient cu Apple Music si Spotify in urmatorii ani.

emag revolutia preturilor articole