CES 2018: Apple a Participat pentru a Discuta Produsul sau Surpriza

Apple a fost prezenta la CES 2018 pentru a discuta despre un produs surpriza pe care il are de ceva vreme in dezvoltare si care ar urma sa fie lansat curand.

ces 2018 apple casca realitate augmentata

CES 2018 a fost un moment perfect pentru ca Apple sa discute cu diversi furnizori de componente pentru a cumpara unele ce vor fi folosite intr-un produs care este de mai bine de un an de zile in proces de dezvoltare in vederea lansarii. Mai exact la CES 2018 compania Apple a discutat cu diverse companii despre componente care ar urma sa fie folosite in viitoarea sa casca pentru realitate augmentata.

Zvonuri aparute anul acesta sugerau faptul ca Apple vrea sa lanseze casca pentru realitate virtuala in cursul anului 2019, iar CES 2018 a fost momentul in care reprezentantii companiei au discutat despre achizitia de componente pentru ea. Daca Apple vrea intr-adevar sa-si lanseze casca pentru realitate virtuala in 2019, atunci trebuie sa pregateasca lansarea din timp, implicit din 2018.

Desi cei de la Apple au discutat cu diversi furnizori pentru componente dedicate acestui produs, ei nu au fost singurii, deoarece Xiaomi, Facebook si Google au avut parte de intalniri similare la CES 2018. Vorbim aici despre 4 companii care si-au aratat interesul pentru a dezvolta casti pentru realitate augmentata, insa ele nu sunt singurele, deoarece tehnologia e intr-o crestere de popularitate.

“During CES, representatives from major players like Apple, Facebook, and Google met with suppliers that make the nuts and bolts required to power AR glasses, according to people familiar with the meetings. Smaller firms like Snap and China’s Xiaomi also met with potential partners at the show, indicating a desire to build their own AR headsets. Behind the scenes, Samsung and LG have already placed small orders of AR components to start prototyping devices.”

Realitatea augmentata incepe sa “castige teren” in fata realitatii virtuale, care nu prea mai pare sa fie chiar atat de populara, in ciuda promovarii masive care este facuta de catre companii. Pana acum nimeni nu a reusit sa ofere o experienta imersiva de realitate virtuala care sa fie si ieftina, iar realitatea augmentata nu este un suplinitor, in ciuda a tot ceea ce spune Apple in mod constant.