Telekom: Facturi mai MICI si Beneficii pentru Clienti

Telekom Romania a anuntat in cursul acestei zile faptul ca va reduce valoarea facturilor clientilor si le va oferi beneficii suplimentare luna aceasta.

Telekom Facturi MICI Beneficii Clienti

Telekom incearca isi cere scuze in fata clientilor din Romania pentru problemele retelei din ziua de 5 martie, iar astazi a facut un anunt extrem de interesant care aduce beneficii pentru clientii sai. Conform Telekom, toti clientii care au fost afectati de problemele retelei sale in data de 5 martie vor avea o reducere la factura pentru ziua respectiva, daca au abonament, sau credit suplimentar pentru cartela, daca folosesc aceste servicii zilnic.

Telekom ofera reduceri pentru facturile emise incepand cu data de 11 martie, atat clientii rezidentiali, cat si clientii businesii beneficiind de masura, fie ca au abonamente de servicii mobile, sau integrate fix-mobil. Reducerea este echivalenta cu ce a unei zile de abonament, iar in cazul clientilor care au cartele, se va acorda credit echivalent cu consumul mediu zilnic al unui utilizator, la nivelul bazei de clienti, deci toata lumea va primi acelasi lucru, fie care are consum mai mare, sau mai mic.

Telekom ofera facturi mai mici si beneficii pentru clienti dupa problemele retelei

Telekom ofera creditul si reducerea la factura automat incepand de saptamana viitoare, deci nu va fi necesara efectuarea unei plangeri la serviciile de relatii cu clientii ai operatorului telecom. Mai mult decat atat, incepand cu 2 aprilie toti clientii seviciilor de baza de abonament vor primi grauit beneficii de voce, SMS si date nelimitate la nivel national, valabile pentru 30 de zile, acestea putand fi activate oricand pana la finalul anului.

Telekom ofera si pentru companiile care au abonamente din oferta Freedom, cu beneficii nelimitate, un SIM gratuit care are 2 GB de trafic de internet in reteaua 4G, acesta fiind deasemenea valabil entru o perioada de 30 de zile, dar el trebuie ridicat din magazine. Practic, la Telekom incepe sa se simta gandirea germana de la Deutsche Telekom, iar clientii au parte de tratament bun atunci cand operatorul are probleme de functionare.

“Telekom Romania anunţă reducere la factură şi oferă beneficii suplimentare pentru clienţii săi

Telekom le mulţumeşte clienţilor pentru înţelegere şi suport şi anunţă că le oferă acestora reducere la factură şi credit suplimentar la Cartelă pentru nefuncţionarea serviciilor mobile în data de 5 martie, precum şi beneficii adiţionale, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi business.

Astfel, abonaţii persoane fizice şi companii, clienţi ai serviciilor mobile precum şi cei ai ofertelor integrate fix-mobil, vor primi o reducere echivalentă unei zile de abonament la prima factură lunară emisă după data de 11 martie. Clienţii cu servicii preplătite vor primi credit suplimentar cu echivalentul consumului mediu zilnic (la nivelul bazei de clienţi). Acesta va fi încărcat automat pe cartelă începând de săptămâna viitoare. Atât reducerea la abonament, cât şi creditul suplimentar vor fi oferite clienţilor automat, fără a fi necesar ca aceştia să parcurgă paşii procedurali din contract.

În plus, începând din 2 aprilie, toţi clienţii Telekom ai serviciilor pe bază de abonament vor primi gratuit beneficii de voce, SMS şi date NELIMITATE naţional, valabile 30 de zile, pe care aceştia vor putea să le activeze oricând doresc, până la sfârşitul anului. Detalii referitoare la modalitatea de activare a acestor beneficii vor fi disponibile pe www.telekom.ro, începând de luni, 12 martie.

Pentru clienţii companii care se bucură deja de oferta Freedom cu beneficii nelimitate, Telekom oferă un SIM gratuit cu 2 GB trafic de net 4G, activ pe o perioadă de 30 de zile, pe care aceştia îl pot solicita în magazinele Telekom până la finalul anului 2018.

În data de 5 martie, pe fondul unor disfuncţionalităţi tehnice în reteaua mobilă, clienţii Telekom de servicii mobile au întâmpinat dificultăţi în efectuarea apelurilor şi a traficului de date mobile. Echipele tehnice Telekom au depus toate eforturile pentru soluţionarea acestor disfuncţionalităţi în cel mai scurt timp posibil, serviciile fiind restabilite la parametrii normali de funcționare în aceeaşi seară. Telekom Romania îşi cere scuze pentru inconvenientele create.”