Apple Investigheaza Problemele WiFi si 4G ale iPhone XS

Apple investigheaza problemele WiFi si 4G din iPhone XS si iPhone XS Max, contactand deja primii clienti pentru a ii intreba despre probleme.

iphone xs apple probleme wifi 4G

iPhone XS are raportate de catre unii utilizatori probleme serioase cu conectivitatea WiFi si 4G in ultimele doua saptamani, plangerile intensificandu-se, iar compania Apple a inceput sa le ia in serios. Cei de la Apple au inceput sa-si contacteze clientii pentru a-si intreba in legatura cu problemele WiFi si 4G de care se plang, semn ca ele afecteaza multi oameni.

Puteti vedea in imaginea de mai jos despre ce anume este vorba, acoperirea antenelor iPhone XS si iPhone XS Max reducand puterea semnalului telefoanelor, lucru pe care vi l-am confirmat deasemenea. Desi in cazul meu semnalul WiFi/4G fluctueaza cand fac asta, doar performantele GSM sunt afectate pentru viteza de download, insa se parat de asta totul e normal.

Apple Investigheaza Problemele WiFi si 4G ale iPhone XS

Apple le cere clientilor afectati sa instaleze un software care sa monitorizeze modul in care fluctueaza conexiunile WiFi si 4G atunci cand telefoanele iPhone XS sunt folosite de catre ei. In baza analizarii acestor informatii, cei de la Apple vor putea sa isi dea seama ce anume trebuie modificat la seria iPhone XS pentru a oferi o experienta normala de utilizare.

“Apple just reached out to me to see if I could answer some questions about my XS Max reception issues. … they’re doing an outreach to some affected users and are asking to install a baseband logger to track my connection to the tower.”

Apple procedeaza la fel de fiecare data cand sunt raportate probleme de acest gen si nu reuseste sa rezolve de una singura situatia pentru ca nu prea intampina problemele. Din pacate nu se stie cat ar putea dura pana in momentul in care Apple va lansa si o actualizare pentru iOS 12 care sa rezolve problemele, asa ca va trebui sa avem multa rabdare.

9 COMENTARII

  1. Nu înțeleg de ce trebuie sa dau 6000 de lei și sa nu am un produs bun, complet, fără probleme, și trebuie sa aștept o luna sau doua pentru o actualizare noua care va elimina problemele telefonului la lansare ??
    Mai acum câteva zile spuneam ca nu am nici o problema in conexiunea wifi, respectiv gsm, acum revin și spun ca anumite locații unde cu S8+ aveam semnal bun cu X Max-ul am “apel eșuat”.
    Plus problema cu conexiunea bluetooth in mașina….. dezastru….nu am știut despre problema asta pana nu am citit pe forum, am crezut ca mașina are probleme.
    Și încă o chestie deranjanta este timpul de așteptare la încărcarea completa a bateriei, enorm de mult, zici ca îmi incarc iPad-ul nu telefonul.
    Sper s-o rezolve repede, altfel retur.Ma bucur ca încă nu am vândut S8 plus-ul

  2. Nu înțeleg de ce trebuie sa dau 6000 de lei și sa nu am un produs bun, complet, fără probleme, și trebuie sa aștept o luna sau doua pentru o actualizare noua care va elimina problemele telefonului la lansare ??
    Mai acum câteva zile spuneam ca nu am nici o problema in conexiunea wifi, respectiv gsm, acum revin și spun ca anumite locații unde cu S8+ aveam semnal bun cu X Max-ul am “apel eșuat”.
    Plus problema cu conexiunea bluetooth in mașina….. dezastru….nu am știut despre problema asta pana nu am citit pe forum, am crezut ca mașina are probleme.
    Și încă o chestie deranjanta este timpul de așteptare la încărcarea completa a bateriei, enorm de mult, zici ca îmi incarc iPad-ul nu telefonul.
    Sper s-o rezolve repede, altfel retur.Ma bucur ca încă nu am vândut S8 plus-ul

  3. Conexiunea wifi intr-adevar nu e bine pusa la punct , nu se reconecteaza automat , in rest ,, rupe , mult peste ce aveam eu pe 7 Plus . Confirm si problema cu incarcatul si camera in anumite conditii .
    Sunt imbunatatiri si pe partea GSM , LTE Digi Mobil chiar sa simte diferenta , ce imi pare rau ca iPhone nu stie de apel 4G in reteaua Digi precum telefoanele concurentei .
    Nu e motiv de panica , voi stiti ca eu dau de pamant cu Apple cand nu face treaba buna , aseara a venit si iPhone-ul meu Xs Max ;))
    Aveti aici un speedtest , abomament de baza internet Digi 100 Cu 7 Plus totul e la jumatate in acest test .https://uploads.disquscdn.com/images/625e7f6e384f65b8490612f6b51f4bbfc660a75debff0f30590ac169100ff724.png

  4. Mi se pare mie sau Apple are cam prea multe probleme cu noile modele ! Și asta se datorează dorinței de a face profit tot mai mare ! A renunțat la qualcom pentru Intel și se pare ca reZultatele nu sunt cele așteptate !

  5. Nu înțeleg de ce trebuie sa dau 6000 de lei și sa nu am un produs bun, complet, fără probleme, și trebuie sa aștept o luna sau doua pentru o actualizare noua care va elimina problemele telefonului la lansare ??
    Mai acum câteva zile spuneam ca nu am nici o problema in conexiunea wifi, respectiv gsm, acum revin și spun ca anumite locații unde cu S8+ aveam semnal bun cu X Max-ul am “apel eșuat”.
    Plus problema cu conexiunea bluetooth in mașina….. dezastru….nu am știut despre problema asta pana nu am citit pe forum, am crezut ca mașina are probleme.
    Și încă o chestie deranjanta este timpul de așteptare la încărcarea completa a bateriei, enorm de mult, zici ca îmi incarc iPad-ul nu telefonul.
    Sper s-o rezolve repede, altfel retur.Ma bucur ca încă nu am vândut S8 plus-ul

  6. e ciudat ca iphoneX cand a aparut nu a avut astfel de probleme…iar cu seria S, care ar trebui sa fie cea perfecta..lasa de dorit
    E prima data cand situatia este inversa…de la iphone 4