Prima Pagina iPhone Jony Ive: Apple nu poate Prevedea toate Consecintele Dependentei de iPhone

Jony Ive: Apple nu poate Prevedea toate Consecintele Dependentei de iPhone

Jony Ive a vorbit intr-un nou interviu despre consecintele pe care le are dependenta de iPhone, si de ce Apple tine produsele sale secrete inaintea lansarii.

0

jony ive dependenta iphone 359595

Jony Ive a vorbit intr-un recent interviu despre un subiect foarte important care a adus foarte multe critici pentru compania Apple, mai exact dependenta de telefoanele iPhone. Jony Ive sustine ca e bine ca oamenii sa fie interconectati, sau conectati la internet, insa este foarte important modul in care oamenii folosesc aceste conexiuni in viata de zi cu zi.

Ive sustine deasemenea ca atunci cand Apple implementeaza inovatii importante in smartphone-urile sale, nu are cum sa prevada toate consecintele pe care acestea le-ar putea avea. Aici face referire directa la problema dependentei de iPhone, sau de smartphone-uri in general, Apple fiind criticata ca nu se implica suficient de mult pentru a o reduce.

“I think it’s good to be connected. The real issue is what you do with that connection.”

Jony Ive: Apple nu poate Prevedea toate Consecintele Dependentei de iPhone

Separat de problema dependentei de iPhone, Jony Ive a vorbit si despre secretomania pe care cei de la Apple o au in legatura cu produsele pe care le dezvolta in fiecare an. Conform lui Jony Ive, motivul principal pentru care Apple isi protejeaza atat de activ produsele aflate in dezvoltare are la baza faptul ca unele nu ajung sa fie lansate pe piata.

“I’ve been doing this for long enough where I actually feel a responsibility to not confuse or add more noise about what’s being worked on because I know that sometimes it does not work out.”

Apple vrea deasemenea sa controleze si asteptarile pe care oamenii le au de la produsele sale, incercand sa ii lase pe oameni sa-si faca sperante desarte cu privire la ceea ce nu se lanseaza efectiv. Desigur ca uneori Apple creeaza asteptari false de una singura, cum este cazul AirPower, dar in general prefera sa-i controleze pe clientii sai, si ceea ce ar trebui sa astepte de la produsele companiei.