Samsung GALAXY X. INOVATIA TRANSFORMATA in REVOLUTIE

Samsung GALAXY X. REVOLUTIA pornita dintr-o simpla idee inovatoare a companiei Samsung, iata CUM ar putea schiba lumea smartphone in urmatorii ani de zile.

Samsung GALAXY X revolutie

Samsung GALAXY X. Primul telefon pliabil al companiei coreene a pornit ca o idee de inovatie pentru a iesi in evidenta intr-o piata plina de smartphone-uri de la o varietate de producatori care au cam inceput sa afecteze vanzarile coreenilor. De la simpla idee de inovatie, Samsung GALAXY X a devenit initiatorul unei revolutii pentru piata smartphone, deoarece in momentul de fata cam toti producatorii importanti au in dezvoltare telefoane pliabile pentru lansare.

Samsung GALAXY X. Acesta trebuia sa fie primul telefon pliabil lansat pe piata, insa cei de la Royole au luat-o inainte cu FlexPai, un telefon pliabil prezentat deja, si pregatit pentru a fi pus in vanzare la inceput de an 2019. Samsung GALAXY X ar putea fi al doilea telefon flexibil care va fi pus in vanzare, iar asta daca nu cumva Huawei va face o surpriza si isi va lansa propriul telefon de acest gen undeva prin martie, inainte ca Samsung sa apuce sa spuna ca este macar al doilea producator cu un asemenea produs.

Samsung GALAXY X. INOVATIA TRANSFORMATA in REVOLUTIE

Samsung GALAXY X. Totusi, foarte important este faptul ca acest telefon a dat startul unei revolutii in piata smartphone, telefoanele plaibile fiind vazute de catre multi ca fiind viitorul acestui gen de produse. Samsung GALAXY X a fost prezentat deja in mod oficial, iar ceea ce am vazut pana acum ne indica faptul ca telefonul in sine urmeaza sa fie interesant, insa cat de util va fi, e greu de spus, insa calea spre o noua revolutie in piata smartphone a inceput.

Samsung GALAXY X. Spre deosebire de 2007, cand iPhone a schimbat de unul singur piata smartphone, acum revolutia a pornit de la o idee, si este dusa de catre multipli producatori, cu multiple produse care vor imparti “gloria”. Asa cum nici primul model al iPhone nu a avut succes extrem de mare in vanzari, e posibil ca nici Samsung GALAXY X si primele telefoane pliabile sa nu se vanda forte bine, dar daca ideea “va prinde”, atunci ne putem astepta ca in cativa ani, telefoanele pliabile sa fie “noul normal”.

92 COMENTARII

  1. Samsung demonstrează că este o forță de luat în calcul pe piața smartphone-urilor. Nici Volkswagen nu a câștigat cu modelele Bugatti Veyron, Chiron dar a demonstrat că poate să facă ceva la care alți producători doar visează.

  2. pai asta zic,la inceputul 2017 VW a trecut pe 1, dupa care stiam ca in 2018 deja toyota iarasi…dar se pare ca intre timp si renault-nissan
    Nu am stiut ,mersi pt info

  3. Nu il lansează la preț mai mic decât costul de producție pentru că ar intra sub incidența legislației pe concurență neloială. Ar fi caz de dumping și Samsung ar pierde procese pe bandă rulantă.

    În cazul Veyron nu a fost vorba de concurență neloială pentru că era vorba despre un produs de nișă care nu avea competiție.

  4. Narcis Serebehehe scrie prostii. Măcar bine că știe să scrie …
    El adulează Mercedes dar Mercedes vinde și mașini de lux dar și furgonete autobuze, camionete, etc. Mercedes își bazează vânzările și pe modelele ieftine dar când carcasa lui nu are creier, nu poate gândi.

  5. Srb Srb, spui lucruri si adevarata prin comentarile tale da uneori te pierzi, ți sa lungit vârful nasului de cand ești vedetă pe idevice. Mai doua în colo de treabă ca nu ești D-zeu sa le ști pe toate și sa judeci după cum ți se nazareste, ma duci cu gândul la Dragnea deși nu am înțeles dece te-am asemănat cu el, din cenușă și din nimic au luat naștere multe lucruri, de unde ști tu ca Samsung e irelevanta? Au dat startul la ceva, poate nu o sa le iasă sau poate da, dacă n-o sa iasă poate cineva datorita lor vor duce pana la capăt inovația, contează ca cineva s-a gândit și este inspirație pt alți, dacă nu ar fi inventat radioul azi nu aveam telecomunicații asa de avansate cei care au inventat radioul au dat inspirație la alți sa dezvolte alte medote de comunicații dacă nu și în ziua de azi eram tot cu telegrama, într-un cuv te dai mare pe aici da din groapa nu ieși

  6. Vanzarile nu reflecta calitatea. Reflecta doar ca vand masini multe pentru saraci. Orice concern auto se bazeaza pe vanzarile de masini de pana in 20.000 euro. Fara Fiat 500, Ferrari si Maserati ar fi in faliment, fara Golf si Polo grupul VW ar fi demult amintire. Cu cat o masina este mai scumpa, cu atat e mai prost vanduta si este mai putin rentabila pentru firma-mama.

  7. cum sa fie Rolls Royce cand am spus ca samsung e precum Renault?
    sau ziceai de tine ca esti infantil de nu stiai ca RR nu apartine de Renault ?!

  8. serios? eu nu am vazut renault niciodata pe nr 1
    “top 10 Car Brands in World 2018:

    1st Place : Toyota
    2nd Place : Volkswagen
    3rd Place : Daimler”

  9. “Un nou gigant auto a reuşit să depăşească grupul VAG în topul vânzărilor de maşini la nivel mondial, în prima jumătate a anului 2017. Alianța Renault-Nissan, extinsă în urma achiziționării Mitsubishi Motors, a depășit în primul semestru din 2017 grupul german Volkswagen AG, devenind în premieră cel mai mare producător auto din lume, transmit AP și Kyodo, potrivit Agerpres.

    Conform datelor prezentate joi, vânzările alianței Renault-Nissan pe plan global au crescut cu 7%, în primele șase luni din 2017, la 5,27 milioane de vehicule, în timp ce VW a livrat 5,16 milioane de vehicule.”
    Nu știu dacă s-a schimbat situația de atunci.

  10. ma doare undeva de greselile gramaticale, cand nu ai alceva de spus te legi de gramatica, nu am chef sa stau pe telefon sa scriu corect, poate te angajez pe tine daca tot te intereseaza,
    Deschdid paranteza pt toti pasionati de gramatica,
    mai terminati cu prostia asta , nu ne intereseaza sa scriem corect la cateva comentarii
    poate vreti sa-mi vedeti toate studiile mele din politehnica, poate gasiti vreo virgula pusa gresit :)))

  11. Vezi,exact la asta ma gândeam și eu!
    Cu Veyron VW a pierdut bani doar ca sa arate de ce e in stare(cea mai puternica și cu v.max mașina de serie din lume). Samsung de ce nu-l lansează la vreo 1200€ doar ca sa arate de ce e in stare? Pierd la prima serie dar la a doua își scot banii cu vârf și îndesat,așa cum își scoate banii și acum VW cu Chiron. Unde mai pui faptul ca toată planeta a vorbit la vremea respectiva doar de Veyron.

  12. Pai observ ca te doare peste tot,dar observ ca esti si la ciclu asa ca mai vorbim dupa perioada de sangerare
    Politehnica luata cu cracii deschisi?
    Ok

  13. toata lumea spune ca mercedes/bmw/audi/lexus vinde scump…vine unul ce merge cu note 9 in tramvai si spune altceva…e usor sa dai din gura fara sa cunosti pt ca nu ai bani de buzunar
    Sa ne anunti si pe noi ce mercedes este mai ieftin fata de Renault,nissan,Vw adica gama asta sa zicem medie de masini, ca banuiesc, ca si un copil ca tine stie ca mercedes e mai scump ca dacia, macar atat

  14. serios? eu?NU. tu aberezi peste tot si ne minti ca ai note 9 de pe vremea dacilor
    Te rog nu mai face flaming daca stii ce eeste acel lucru si ramai on topic

  15. ma refer, ca daca nu era Fiat era altcineva sa “tina in viata ” ferrari etc wtf
    Mai minti mult?
    Gata ai pauza sau ai iesit de la scoala?

  16. HAHAHAH, si acum cateva zile ziceai ca nu poti compara display de pocophone de 400$ cu unul de iphone de 1000$…cumva confirmai calitatea superioara
    deci sa oferi calitate mai buna la acelasi pret cu mizeriile?
    HAHAHAHA, nu degeaba esti sarac

  17. “am un prieten care este chiar director de vanzari la Ferrari Romania, magazinul din Otopeni.”

    Te rog sa spui macar prenumele acelui director si in ce zona locuieste

  18. este peste tot
    Tu unde esti? ai ramas la un articol vechi…revino in prezent
    Ti-ai mancat grisuletul? ca la subiect nu mai esti de ceva timp

  19. este peste tot
    Tu unde esti? ai ramas la un articol vechi…revino in prezent
    Ti-ai mancat grisuletul? ca la subiect nu mai esti de ceva timp

  20. RUSINE iDEVICE PENTRU ATITUDINEA FAȚĂ DE CEI CARE COMENTEAZA AICI, CARE VIZITEAZA SI FAC RATING ACESTUI SITE SI CARE SUNT INSULTATI ABSOLUT GRATUIT DE SRBSRB.

  21. ALOOO !!! CINE SE CHINUIE SA SCRIE ARTICOLELE PE ACEST SITE ISI BATE JOC DE EL, DE MUNCA LUI, DE TIMPUL LUI, ȚINÂND ACTIV UN TROLLER CA SRBSRB. NU ÎNȚELEG CE ARE DE CÂȘTIGAT.

  22. Oamenii ce se repeta sunt mici si vor sa fie auziti

    imi place ca ai devenit irascibil si ti-ai pierdut cumpatul pe internet… !

  23. Și tu crezi ca costul de producție e 1500-2000$? Sau că la Note 9 e 1000$? 1200$/€ nu mi se pare deloc preț de dumping.
    Cum adică acesta nu este un produs de nisa? E primul foldable adevărat,monstruozitatea aia chinezeasca nu intra la socoteala.

  24. Poți raporta comentariile lui Behehe, ori ca Targeted harassment ori ca Spam. Nu știu să se fi luat măsuri în urma raportării comentariilor lui, dar “încercarea moarte n-are”

  25. Nu îi mai răspunde lui Serebehehe. Suferă de mai multe tulburări de personalitate între care tulburarea de personalitate narcisistică i se potrivește minim 80%.
    Raportează-i comentariile. Te susțin!

  26. Fara fiat…hahhah. Se vede ca esti pe langa si nu intelegi nici industria auto
    bine unul ce compara un flip phone cu un Vertu …e clar unde are cultura generala situata

  27. toata lumea spune ca mercedes/bmw/audi/lexus vinde scump…vine unul ce merge cu note 9 in tramvai si spune altceva…e usor sa dai din gura fara sa cunosti pt ca nu ai bani de buzunar
    Sa ne anunti si pe noi ce mercedes este mai ieftin fata de Renault,nissan,Vw adica gama asta sa zicem medie de masini, ca banuiesc, ca si un copil ca tine stie ca mercedes e mai scump ca dacia, macar atat

  28. hahah….oamenii au ajuns sa compare un telefon cu clapeta cu un Vertu….
    Astia chiar nu fac diferenta intre un produs normal si unul ce este menit si catalogat ca bijuterie

  29. ma refer, ca daca nu era Fiat era altcineva sa “tina in viata ” ferrari etc wtf
    Mai minti mult?
    Gata ai pauza sau ai iesit de la scoala?

  30. acuma ce sa zici cand a fost sa fie Fiat pe vremea aceea
    Serios, stai in scoala, maine ai ora de economie? ar trebui sa faci in fiecare zi

  31. nu ai cum sa intelegi asa ceva , poate cand vei avea ceva al tau…dar la cat de inapoiat esti, o sa fii un angajat restul vietii…nu degeaba ai lucrat la Renault si dat afara

  32. Exact la fel m-am întrebat și eu, dar na… Serebehehe se lăuda anul trecut că va cumpăra două perechi de căști Airpods dintre care una urma să ajungă la idevice. Nu insinuez nimic, dar parcă sunt evidente lucrurile.

  33. Deci unii scriu articole copiate, altii fac flame, troll pe chat ca sa tina rating-ul site-ului sus. E ca la emisiunile Nora Pentru Mama sau Acces Direct unde se face audienta numai facand panarama de prostgust pentru plebei

  34. Ce e nasol pentru tine e ca am un prieten care este chiar director de vanzari la Ferrari Romania, magazinul din Otopeni. Da, țărane, Ferrari are profit foarte mic raportat la pretul masinii, desi vinde foarte bine in segmentul supercar. Dar ca si in cazul lui Bugatti Veyron fabricarea oricarui Ferrari costa aproape cat masina. Desi profitul este foarte mic, Ferrari si Maserati sunt tinute ca vectori de imagine. Chiar Fiat 500 are o editie limitata “Ferrari Edition”. Banii din care se fac Ferrari: proiectare, testare prototipuri, productie, provin 70% din profitul vanzarilor lui Fiat 500.

  35. Nu tin minte sa te fi jignit “tarane”.
    80.000$/masina are profit in medie Ferrari raportat la un pret de vanzare intre 2-300.000$/masina,deci minti de ingheata apele cu “Da, țărane, Ferrari are profit foarte mic raportat la pretul masinii”.
    “Ferrari, an Italian luxury sports car founded by Enzo Ferrari in 1939, makes an average $80,000 per car sold, according to a German study conducted by Dr. Ferdinand Dudenhoffer, a director with CAR-Center Automotive Research based in Duisburg, Germany.
    That $80,000 is as much as a whole other luxury car — you could buy a Mercedes-Benz C-Class ($73,500) or Tesla Model X ($79,500).
    Ferraris can cost anywhere from about $200,000 to over $300,000 per car (much, much more for classic models sold at auction or limited edition cars).”

  36. imi place ca ai devenit irascibil si ti-ai pierdut cumpatul pe internet…
    Ce sensibil poti sa fii…Putem citi mesajul tau si daca nu scrii cu caps lock/litere mari

  37. Normal că S flex nu este de nișă. Concurează cu orice smartphone. Și în plus, de ce l-ar da Samsung la 1200 euro? Nu mai bine ar vinde Apple iPhone X cu 400 euro?

  38. HAHAHAH, si acum cateva zile ziceai ca nu poti compara display de pocophone de 400$ cu unul de iphone de 1000$…cumva confirmai calitatea superioara
    deci sa oferi calitate mai buna la acelasi pret cu mizeriile?
    HAHAHAHA, nu degeaba esti sarac

  39. Concurează cu orice smartphone,chiar și cu un Allview(ca și acela e un smartphone,nu?)???? Pai așa și Veyron concura pe vremea când s-a lansat cu orice mașina? Și totuși Veyron îl consideri de nisa și Flex nu?
    Poți sa lași pe moment Apple afara din discuție?
    Apple nu pune in cutie un rahat de fastcharger,mai nou nici dongle și tu vrei sa vândă X la 400?
    Eu as scoate Flex la 1200€ și sa pierd(1.000.000×300) 300 milioane de €(deși nu cred ca pierd nimic la pretul asta,ba din contra) dar notorietatea mea sa crească pana la cer. Iar cu Flex 2 la anul sparg tot. Oricum 300 milioane sunt rest la guma de mestecat parca,nu?

  40. “am un prieten care este chiar director de vanzari la Ferrari Romania, magazinul din Otopeni.”

    Te rog sa spui macar prenumele acelui director si in ce zona locuieste

  41. serios? eu?NU. tu aberezi peste tot si ne minti ca ai note 9 de pe vremea dacilor
    Te rog nu mai face flaming daca stii ce eeste acel lucru si ramai on topic

  42. eu subliniez faptul ca tu minti ca ai note 9 de 6 luni si tu intelegi ca pt mine este o smekrie sa am o mizerie??
    HAHAHAHAHHA
    LOGICA 0

  43. Nu dau asemenea date aici, iti dai seama. Oricum cred ca poti afla pe Google orice date vrei despre Ferrari Romania. Nu am cautat niciodata si nici nu imi bat capul. Daca nu gasesti numele si daca esti asa de curios, te duci la Ferrari in Otopeni, intrebi de GM-ul de la vanzari si cand se arata il intrebi daca il stie pe “Bolek, ala cu telefoanele”

  44. nu imi dau seama pt ca ti-am cerut zona unde locuieste, nu adresa…deci sa lasam minciunelele. Sau macar spune-mi ce functie a ocupat acel om inainte de a fi director la Ferrari. Sau altfel, daca iti e prieten clar trebuie sa ii stii nr de telefon personal, spune-mi macar ultimele 2 cifre
    Bolek cu telefoanele…HAHAHHAAHAHHAAHAHAAHHAHAHAH