iPhone. Nivel RECORD de Loialitate, ce se Intampla cu Android

iPhone a atins un nivel record in ceea ce priveste loialitatea in randul utilizatorilor, iata cum se compara cu datele inregistrate pentru telefoanele Android.

11

iphone loialitate android

iPhone. In T4 2018 nivelul de loialitate in randul clientilor de telefoane ale companiei Apple a inregistrat o valoare record, cu mult peste ceea ce am vazut in anii anteriori pentru produsele celor din Cupertino. In imaginea de mai jos aveti procentele de loialitate inregistrate in randul celor care au cumparat telefoane iPhone in T4 2018, iar conform datelor furnizate de catre CIRP, 9 din 10 utilizatori ai telefoanelor Apple au facut upgrade la un smartphone tot de la americani.

iPhone. Procentul ar fi de cam 92% pentru T4 2018, in continua crestere pe intreaga durata a anului 2018, insa in continuare sub ceea ce vedem pentru telefoanele Android vandute de catre diversi producatori. Diferentele dintre nivelul de loialitate inregistrat in cazul telefoanelor Android, si cel inregistrat pentru iPhone iPhone, sunt in continua scadere, si cel mai probabil vor ajunge la zero foarte curand, Apple reusind sa-si fidelizeze tot mai bine clientii.

iPhone inregistreaza un nivel record de loialitate, apropiindu-se tot mai mult de Android

iphone loialitate android grafic

iPhone. Dupa cum puteti vedea in imagine, nivelul de loialitate a crescut cu aproximativ 8 puncte procentuale in ultimii 2 ani, cei de la Apple avand dificultati destul de mari in a mentine ritmul cu telefoanele Android. In mod surprinzator, cresterile cele mai mari se vad din vara acestui an, cand vanzarile iPhone au scazut sub cele ale Huawei, si continua pe un trend ascendent in ciuda scaderilor mari inregistrate in cursul T4 2018 pentru compania Apple.

iPhone. Desi telefoanele celor de la Apple inregistreaza un grad foarte mare de satisfactie in randul consumatorilor, cand vine vorba despre loialitate, lucrurile nu sunt chiar la acelasi nivel, din pacate pentru americani. Totusi, in ciuda preturilor tot mai mari ale iPhone, loialitatea este in continua crestere, iar acest lucru are sanse foarte mici de a se schimba, mai ales ca Apple a lansat noi promotii pentru a atrage si mai multi clienti pentru produsele sale.