Yango Organizeaza LANSAREA Serviciilor de Taxi in Romania

Yango organizeaza in momentul de fata lansarea serviciilor de taxi in Romania, unele zvonuri spunand ca saptamana aceasta ar trebui sa putem comanda masini.

0

Yango lansare romania

Yango, compania ruseasca despre care v-am vorbit acum cateva saptamani, pregateste lansarea in Romania a serviciilor de taxi care vor concura nu doar cu taximetristii obisnuiti, ci si cu UBER, Bolt, Clever Taxi. Yango este detinuta de catre Yandex, compania care a creat cel mai mare motor de cautare online din Rusia, si care este un concurent serios pentru Google, platforma de servicii de taxi fiind deja oferita in cateva tari din Europa.

Yango, spre deosebire de UBER, Bolt, Clever Taxi, nu va avea soferi proprii, ci a incheiat parteneriate cu companii locale de transport pentru a oferi serviciile in Romania, asa cum face in alte 15 tari deja. Yango a inceput sa faca pe Facebook anunturi privind lansarea serviciilor din Romania, cautand deja parteneri pentru tara noastra, si promitand ca le ofera comision 0% pentru cursele pe care le fac, cel putin deocamdata.

Yango Organizeaza LANSAREA Serviciilor de Taxi in Romania

yango aplicatie soferi

Yango deocamdata nu a facut vreun anunt oficial privind lansarea in Romania, insa neoficial s-ar parea ca pe 27 iunie ar trebui sa fie disponibil serviciu pentru clientii din tara noastra. Compania are deja birouri in tara, iar pe website-ul oficial Yango afiseaza inclusiv informatii in limba romana pentru soferii parteneri, care pot vedea cum arata interfata aplicatiei prin care vad informatii despre sumele de bani pe care le-au generat prin cursele efectuate in tara noastra.

Yango ar trebui sa fie lansat initial daor in Bucuresti, insa daca va avea succes, atunci probabil ca va fi extins inclusiv in alte orase din tara, asa cum s-a intamplat cu UBER, Bolt, Clever Taxi in ultimii ani. Yango va genera concurenta serioasa pentru actualele aplicatii de ridesharing din tara noastra, iar acesta este un lucru foarte bun pentru ca, in final, clientii ar trebui sa aiba cel mai mult de castigat de pe urma concurentei dintre companii.