Facebook Anunta o SCHIMBARE IMPORTANTA pentru Messenger

Facebook. O schimbare foarte importanta pentru Messenger a fost anuntata de catre compania americana, iata de ce vor avea parte utilizatorii foarte curand.

Facebook Anunta SCHIMBARE IMPORTANTA pentru Messenger

Facebook. Compania din spatele retelei de socializare cu acelasi nume a anuntat o schimbare foarte importanta pentru Messenger, a doua cea mai mare platforma de mesagerie de pe planeta in momentul de fata. Mai exact, Facebook a anuntat ca va muta jocurile Instant Games din Messenger in aplicatia principala, intr-o sectiune dedicata, care le va aduce in atentia mai multor oameni, si va mai simplifica aplicatia de mesagerie, per total.

FacebookInstant Games au fost lansate in 2016 de catre americani, si pana in momentul de fata au adunat destul de multi utilizatori activi lunar la nivel global, dar era nevoie de o schimbare menita sa creasca utilizarea. Instang Games sunt populare pentru ca au au o componenta de socializare integrata, adica utilizatorii se pot juca cu alti prieteni de pe Facebook, iar asta tine multa lume ocupata in fiecare zi, dar acum totul va deveni mult mai simplu.

Facebook Anunta o SCHIMBARE IMPORTANTA pentru Messenger

Facebook. Decizia are cel mai probabil legatura si cu faptul ca foarte multa lume s-a plans din cauza “aglomeratiei” de functii, sectiuni, si reclame din cadrul aplicatiei de mesagerie, multi cerand o simplificare a sa. Ei bine, se pare ca Facebook a ajuns intr-un final la o concluzie similara, si urmeaza sa le ofere utilizatorilor exact ceea ce vor, dar probabil ca vor exista si unele compromisuri pentru asta, desi deocamdata nu se stie care vor fi.

“Pentru ambii jucători și dezvoltatori, sectiunea Facebook Gaming va deveni principala zona pentru Jocuri instantanee din familia de aplicații din Facebook. Așteptăm cu nerăbdare viitorul jocurilor instant pe Facebook și sperăm că sunteți și voi.”

Facebook. Aceasta este o schimbare importanta pentru Messenger, si face parte din strategia de simplificare a aplicatiei pe care americanii au stabilit-o cu ceva timp in urma, dar care pana acum n-a prea fost aplicata. Facebook are nevoie de o crestere substantiala a numarului de utilizatori activi la nivel global, aceasta schimbare putand aduce acest lucru, dar totul depinde de felul cum vad utilizatorii schimbarea locatiei de accesare a jocurilor.