NASA. Noua Imagine ULUITOARE care a UIMIT INTREAGA Omenire

NASA. O noua imagine uluitoare a fost publicata de catre cercetatorii agentiei spatiale americane, ea uimind intreaga omenire cu obiecti neobisnuit inregistrat.

NASA. Noua Imagine ULUITOARE care a UIMIT INTREAGA Omenire

NASA. Cercetatorii agentiei spatiale americane au publicat in cursul noptii trecute o noua imagine uluitoare inregistrata de catre telescopul Hubble, acesta prezentand o entitate care a uimit intreaga omenire. Vorbim despre un obiect rotund pe care NASA l-a denumit NGC 2022, acesta semanand cu ceva ce vedem in mod normal la un microscop, nu printr-un telescop care analizeaza tot ceea ce este vizibil in spatiul cosmic pentru omenire.

NASA. Cercetatorii spun ca ar fi vorba despre o adunare de gaze, foarte mare, care ar fi fost emise in spatiu de catre o stea imbatranita, si aproape de a se stinge, fenomenul fiind unul spectaculos, si destul de rar. Steaua este acel punct luminos din centrul adunarii de gaze, telescopul Hubble al celor de la NASA reusind sa o surprinda foarte bine, insa cantitatea de gaze emanata de catre ea inainte de a se stinge este cu adevarat una impresionanta.

NASA. Noua Imagine ULUITOARE care a UIMIT INTREAGA Omenire stea
Steaua imbatranita pe care cercetatorii NASA au descoperit-o incojurata de gaze.

NASA. Pe masura ce imbatranesc, stelele se extind si emana o lumina rosie, dar in acest proces ele elimina si straturile exterioare din suprafata in spatiul cosmic, si formeaza aceste entitati foarte impresionante. Mai bine de jumatate din masa unei stele poate fi dezintegrata in acest tip de gaze, conform celor de la NASA, nucleul stelei micsorandu-se si crescandu-si temperatura, emitand lumina ultravioleta care face gazele sa straluceasca.

“Când stelele ca Soarele cresc înaintate în vârstă, acestea se extind și strălucesc roșu. Acești așa-numiți giganți roșii încep apoi să își piardă straturile exterioare de material în spațiu. Mai mult de jumătate din masa unei astfel de stele poate fi vărsată în acest mod, formând o coajă de gaz înconjurător. În același timp, miezul stelei se micșorează și devine mai fierbinte, emițând lumină ultravioletă care determină să strălucească gazele expulzate.”

NASA. Obiectele de acest gen sunt numite de “planete nebuloase” de catre cercetatorii agentiei spatiale americane, chiar daca vorbim totusi despre stele, nu despre planete in adevaratul sens al cuvantului. Denumirea este veche, cei de la NASA folosind-o de foarte mult timp dupa ce primele modele de telescoape au descoperit entitati de acest gen, dar impresionanta ramane totusi privelistea cu aceasta stea aflata aproape de stingere.

NASA. Cercetatorii descopera in mod regulat diverse entitati impresionante prin univers, insa putine reusesc sa uimeasca intreaga omenire intr-un mod de la fe mare precum aceste stele.