Planeta Marte. Anuntul INCREDIBIL de care NASA a fost UIMITA

Planeta Marte. Un anunt incredibil de care pana si NASa a fost uluita a fost dezvaluit, iata ce secret important al planetei a fost descoperit recent.

Planeta Marte. Anuntul INCREDIBIL de care NASA a fost UIMITA

Planeta Marte. Zilnic apar noi descoperiri cu privire la corpul ceresc aflat la distanta atat de mare de Pamant, iar astazi vorbim despre ceva extrem de important, care i-a surprins pana si pe cercetatorii de la NASA. Mai exact, cercetatorii au analizat felul in care fluctueaza emisiile de gaz metan in atmosfera de pe corpul ceresc in decursul fiecarei zile, iar asa au legat existenta si modificarile lor de existenta vietii microbiene pe planeta Marte.

Planeta Marte. Cercetatorii de la NASA stiau deja ca emisiile de gaz metan variaza intre anotimpuri, insa acum ei au descoperit ca ele variaza chiar si in decursul unei zile obisnuite, ceea ce a luat multi experti prin surprindere. Nimeni nu stie deocamdata de unde vine gazul metan care ajunge chiar si in atmosfera de pe planeta Marte, insa el poate fi legat de existenta vietii, chiar si la nivel microbian, ceea ce reprezinta o importanta descoperire intr-adevar.

Planeta Marte. Anuntul INCREDIBIL de care NASA a fost UIMITA gaz metan sezoane
Eliberare de gaz metan in fiecare anotim de pe planeta Marte.

Planeta Marte. Cercetatorii de la NASA au folosit robotul Curiosity pentru a masura nivelul de gaz metan emanat in Craterul Gale, si au descoperit ca echivalentul a 2.8 KG a ajuns deasupra suprafetei in fiecare zi. Deocamdata nu se stie daca acest gaz metan emanat in Craterul Gale de pe planeta Marte este de natura biologica, sau non-biologica, deci este nevoie de cercetare continua pentru a se ajunge la o concluzie clara cu privire la natura sa.

“Unii microbi de pe Pământ pot supraviețui fără oxigen, adânc în subteran și eliberează metan ca parte a deșeurilor lor. Metanul de pe Marte are alte surse posibile, cum ar fi reacții apă-rocă sau materiale de descompunere care conțin metan. În timpul zilei, această cantitate mică de metan se amestecă rapid și se diluează prin convecție viguroasă, ceea ce duce la niveluri globale scăzute în atmosferă.”

Planeta Marte. Anuntul INCREDIBIL de care NASA a fost UIMITA gaze suprafata
Structura supravetei si a gazelor de pe planeta Marte.

Planeta Marte. Analizand ceea ce se intampla pe Pamant, cercetatorii de la NASA au ajuns la concluzia ca regularitatea cu care este emanat gazul meta zilnic, sau in fiecare anotim, ar avea legatura cu viata existenta pe planeta. Desigur ca deocamdata n-au descoperit vreo dovada clara a acestui lucru, si ca toate informatiile privind posibila existenta a vietii pe planeta Marte sunt nimic mai mult decat

Planeta Marte. Acestea fiind spuse, iata ca gazul metan ar putea fi principala legatura care exista intre planeta Marte si existenta vietii acolo, dar mai sunt multe de analizat pana se ajunge la o concluzie clara.