Planeta Marte. NASA UIMESTE cu o Noua Descoperire INCREDIBILA

Planeta Marte. NASA uimeste cu o noua descoperire incredibila cu privire la ceea ce se intampla la milioane de kilometri distanta de Pamant, iata ce a spus.

Planeta Marte. NASA UIMESTE cu o Noua Descoperire INCREDIBILA

Planeta Marte. NASA uimeste intreaga lume cu o noua descoperire incredibila ce are legatura cu indepartatul corp ceresc, si totul in conditiile in care se pregateste sa trimita primii oameni acolo in urmatorii cativa ani. Mai exact,  cercetatorii de la NASA au vrut sa vada ce s-a intamplat cu atmosfera de pe planeta Marte in decursul existentei corpului ceresc, si daca existenta vietii acolo a fost in vreun fel afectata de aceasta evolutie, sau involutie.

Planeta Marte. Conform descoperirilor facute in urma unor analize foarte atente, cei de la NASA au descoperit ca o parte din atmosfera de pe corpul ceresc a disparut de-a lungul timpului, afectand si eventuala viata de acolo. Se pare ca numarul izotopilor de oxigen a scazut simtitor de-a lungul timpului, iar in momentul de fata variaza in functie de perioada de zi de la suprafata planetei rosii, ceea ce a surprins cercetatorii din intreaga lume.

Planeta Marte. NASA UIMESTE cu o Noua Descoperire INCREDIBILA

Planeta Marte. Atmosfera de acolo a fost mult, mult mai densa in trecut, iar acest lucru a permis pastrarea unei temperaturi constante pe suprafata, ceea ce ar fi tinut apa lichida, si ar fi putut sustine chiar si viata. In decursul catorva miliarde de ani, atmosfera de pe planeta Marte a devenit mai putin densa, iar intr-un final a ajuns in starea in care se afla astazi, incapabila sa sustina viata din cauza temperaturilor foarte reduse de pe intinsul sau.

“Știm că Marte a avut mai multă atmosferă. Știm că avea apă curgătoare. Nu avem o estimare bună pentru condițiile în afară de asta – cât de asemănător a fost Pământul de pe Marte? Pentru cât timp? Se pare că Marte și-a pierdut o mare parte din atmosferă în decurs de miliarde de ani, transformându-și climatul dintr-unul care ar fi putut susține viața într-un mediu pustiu și înghețat din zilele noastre.”

Planeta Marte. In ciuda descoperirii faptului ca atmosfera a fost mult mai densa, cercetatorii de la NASA nu stiu de ce anume a disparut o buna parte din ea, si ce se intampla in momentul de fata cu ea. Cert este totusi faptul ca atmosfera de pe planeta Marte este intr-un constant proces de degradare, ceea ce face imposibila existenta vietii acum si sustinerea vietii in viitor, deci lucrurile merg din rau in mai rau.

Planeta Marte. Acestea fiind spuse, NASA continua sa faca descoperiri incredibile cu privire la planeta rosie, si cu siguranta vom mai afla lucruri incredibile pe masura ce cercetarile vor continua.