Soarele. Imagine ULUITOARE a NASA care a SOCAT tot Pamantul

Soarele. NASA a publicat o imagine uluitoare care a socat tot Pamantul, agentia spatiala americana aratand sfarsitul tragic pentru steaua care ne sustine viata.

Soarele. Imagine ULUITOARE a NASA care a SOCAT tot Pamantul

Soarele. NASA a socat intreaga lume zilele trecute dupa ce a publicat o imagine care ne prezinta cum va arata momentul in care steaua care ne incalzeste galaxia va fi distrusa intr-o uriasa supernova. Conform cercetatorilor de la NASA, explozia stelei a avut loc cu foarte mult timp in urma, insa a fost nevoie de cam 11.000 de ani pentru ca ea sa fie vizibila si pe Pamant, iar mai jos puteti vedea cum va ajunge si soarele nostru.

Soarele. Steaua a fost una de foarte mari dimensiuni pentru a putea avea o explozie atat de mare care sa fie vazuta la o distanta atat de mare, inclusiv pe Pamant, deci vorbim despre o explozie foarte importanta. Soarele ar trebui sa fie cu mult mai mic in dimensiuni, deci explozia sa nu va fi vazuta pe o intindere chiar atat de mare, insa va fi suficienta pentrua  distruge pamantul in totalitate, dar desigur ca nu trebuie sa ne temem inca de asa ceva.

Soarele. Imagine ULUITOARE a NASA care a SOCAT tot Pamantul supernova
Supernova pozata de catre NASA arata ce se va intampla cu soarele nostru.

Soarele. V-am spus in weekend ca NASA a linistit pe toata lumea, deoarece moartea stelei care ne incalzeste este la cel putin 5 miliarde de ani distanta, deci peste o perioada extrem de lunga de timp. Chiar si asa, in momentul in care se va intampla acest lucru, soarele va distruge toate planetele care orbiteaza in jurul sau, deci inclusiv Pamantul, iar rezultatul final va fi o supernova precum cea pe care o vedeti in imaginea de mai sus.

Soarele. Fenomenul in sine este impresionant, iar asta deoarece vorbim despre o explozie de proportii apocaliptice, la propriu, avand in vedere ca intreaga planeta va fi distrusa in totalitate in urma sa. Din pacate, pana in momentul de fata un eveniment de acest gen nu a fost inregistrat de catre NASA, sau vreo alta agentie spatiala, iar ceea ce se va intampla cu soarele nu vom vedea noi vreodata.

Soarele. Chiar daca pentru noi este foarte mare, steaua este totusi mica in comparatie cu multe dintre cele care exista in univers, dar multi dintre voi stiati deja acest lucru.