Gaura Neagra. PRIMUL clip VIDEO Anuntat spre UIMIREA Lumii

Gaura Neagra. Primul clip video a fost anuntat de catre astronomi pentru intreaga planeta, uimind toata lumea cu dezvaluirea pe care au facut-o acum.

Gaura Neagra. PRIMUL clip VIDEO Anuntat spre UIMIREA Lumii

Gaura Neagra. Un prim clip video cu o asemenea regiune din spatiul cosmic urmeaza sa fie publicat de catre astronomi in viitorul foarte apropiat, iar asta dupa ce ei au reusit sa faca si o prima imagine cu ea. Cercetatorii care au castigat 3 milioane de dolari pentru ca au publicat prima imagine cu o gaura neagra vor sa mearga mai departe de atat, si sa publice un clip video care sa ne arate cum se desfasoara lucrurile in realitate.

Gaura Neagra. Cercetatorii au adunat deja toate materialele necesare pentru a edita materialul si a il publica pentru intreaga lume, insa nu se stie clar cam cand ar urma sa se intample acest lucru. Deja se lucreaza la editarea video pentru a se publica si primul clip cu o gaura neagra, insa e nevoie de foarte multa pregatire din moment ce nu e chiar atat de usor sa faci o asemenea reprezentare, dar cercetatorii lucreaza intens la acest proces.

Gaura Neagra. PRIMUL clip VIDEO Anuntat spre UIMIREA Lumii

Gaura Neagra. Clipul video va prezenta momentul in care un enorm nor de gaz este inghitit, deci ar trebui sa fie ceva destul de spectaculos, sau cel putin acestea sunt asteptarile acum. Desigur ca pentru a publica un asemenea clip video cu o gaura neagra sunt necesare inregistrari facute pentru perioade lungi de timp, dar combinate si redate la o viteza mult mai mare decat cea la care s-au intamplat in realitate lucrurile.

“Colaborarea Telescopul Orizontului Evenimentului (EHT) a înregistrat deja observațiile necesare. Și grupul internațional de oameni de știință procesează acum munții de date rezultate pentru a produce primul videoclip cu gaura neagră în 2020. Profesorul Shep Doeleman, directorul proiectului, a declarat: „Ceea ce prezic este că până la sfârșitul următorului deceniu vom fi realizarea de filme de înaltă calitate în timp real, cu găuri negre, care dezvăluie nu doar aspectul lor, dar și cum acționează pe scena cosmică.””

Gaura Neagra. Cercetatorii spera ca undeva prin 2020 sa lanseze clipul video pentru ca intreaga omenire sa poata vedea ceea ce pana acum au vazut doar ei, si ceva ce va fi cu adevarat uimitor pentru intreaga planeta. Publicarea unor asemenea imagini si clipuri video a fost extrem de dificila deoarece imagini cu o gaura neagra n-au putut fi surprinse ca pana in prezent, asa ca ramane de vazut ce vor arata cercetatorii.

Gaura Neagra. E posibil ca pana in momentul in care vor putea publica acest clip video cercetatorii sa publice si eventuale teasere pentru el, ceea ce ar fi cu adevarat grozav.