Gaura Neagra. Fenomenul ULUITOR care a CUTREMURAT Universul

Gaura Neagra. Un fenomen uluitor care a cutremurat universul a fost descoperit in premiera de catre cercetatori, iata de ce au fost complet socati acestia.

Gaura Neagra. Fenomenul ULUITOR care a CUTREMURAT Universul

Gaura Neagra. Un fenomen nemaiintalnit a fost descoperit de catre astronomi la finalul lunii trecute si a cutremurat intregul univers pentru a ne arata cat de importana este analizarea maretului vid care ne inconjoara. Pe data de 28 august un observator a descoperit unde gravitationale care sugerau faptul ca o gaura neagra s-a lovit de o alta, insa la 21 de minute distanta a detectat o alta serie de unde gravitationale care aveau la baza un eveniment similar.

Gaura Neagra. Cercetatorii spun ca aceasta ar fi o premiera pentru observatiile facute pana in momentul de fata pentru univers, si ca vorbim despre doua entitati de dimensiuni foarte mari. Fiecare gaura neagra din ambele evenimente ar fi trebuit sa aiba masa uriasa pentru ca undele gravitationale sa fie atat de puternice si sa fie resimtite la distante atat de mari, dar ceea ce i-a uimit pe cercetatori si mai mult a fost distanta scurta in timp a evenimentelor.

Gaura Neagra. Fenomenul ULUITOR care a CUTREMURAT Universul

Gaura Neagra. Desi cercetatorii au crezut initial ca undele gravitationale au venit de la aceeasi sursa, adica de la aceeasi combinare a unor entitati de acest gen, mai apoi au descoperit ca de fapt ar fi vorba despre doua. Distanta foarte mare dintre Pamant si fiecare gaura neagra, plus locatia evenimentelor i-a pacalit initial pe cercetatorii care au crezut ca e vorba despre unul singur, insa analizand cu atentie datele, s-au lamurit.

“Acest lucru este ciudat. Poate cea mai simplă explicație este că aceasta este prima detectare a undelor gravitaționale cu lentile gravitaționale. În cazul în care suspectați două evenimente închise în timp cu S190828l și S190828j, localizările pe cer sunt similare, dar distincte (s-ar putea să vă așteptați ca acestea să se suprapună pentru un semnal cu gravitație, dar nu pare să fie cazul).”

Gaura Neagra. Pana acum nu au fost observate evenimente de acest gen care s-au succedat la o distanta atat de mica in timp, ceea ce da de inteles ca exista posibilitatea ca altele sa aiba loc la distante chiar mai mici. Fenomene de acest gen nu se intampla chiar in fiecare zi, iar asta pentru ca o gaura neagra nu se ciocneste chiar atat de des de o alta, insa evenimentele in sine au o importanta extrem de mare, in final.

Gaura Neagra. Aceasta dezvaluire ne arata din nou cat de mici suntem in univers, dar si cat de important este sa observam cu foarte mare atentie tot ceea ce se intampla in jurul nostru.