VIDEO UIMITOR cu un Obiect INTERSTELAR de care NASA NU Stia

Un video uimitor cu un obiect interstelar de care nici macar NASA nu stia a uimit lumea intreaga, iata ce au descoperit cercetatorii, si cat de important este.

VIDEO UIMITOR cu un Obiect INTERSTELAR de care NASA NU Stia

Un clip video uimitor cu un obiect interstelar de care nici macar cei de la NASA nu stiau a inceput sa faca inconjurul lumii pentru a ne arata ca universul este mult mai vast decat ne imaginam. Obiectul care are denumirea C/2019 Q4 (Borisov) a fost descoperit de catre un astronom din Crimeea, si ar fi al doilea obiect interstelar despre care omenirea afla, deci va puteti da si singuri seama cat de rare sunt asemenea roci existente prin univers.

Un obiect interstelar este un obiect care vine spre sistemul solar din afara acestuia, iar dupa cate se pare vorbim despre un posibil asteroid, sau meteorit, care ar urma sa ajunga inclusiv in apropierea Pamantului. Cu o traiectorie hiperbolica, acest obiect interstelar nu are traiectorie afectat in vreun fel de catre gravitatea soarelui, deci se misca in baza uneia proprii care a fost generata de o posibila stea dintr-un alt sistem solar.

VIDEO UIMITOR cu un Obiect INTERSTELAR de care NASA NU Stia

Spre deosebire de obiectul interstelar anterior, acesta este descoperit din timp, si va putea fi analizat mai serios de catre astronomi pe masura ce va intra in sistemul nostru solar, si se va apropia de noi. Cercetatorii asteptau de ceva vreme sa poata analiza modul in care se misca prin spatiul cosmic obiectele de acest gen, iar acum au ocazia sa o faca, inclusiv sa descopere si altele care ar putea afecta mai serios Pamantul in viitor.

Ce secrete ar putea ascunde acest obiect interstelar nu stie nimeni, deci ramane de vazut ce anume vor putea descoperi cercetatorii in legatura cu el, mai ales ca vor avea ocazia de a-l analiza indeaproape. E interesant cum a fost descoperit acest obiect interstelar din timp, iar asta in situatia in care cel anterior a fost descoperit doar cand pleca din sistemul solar, iar de aceea nu a fost urmarit prea mult de catre cercetatori.

Pe masura ce acest obiect interstelar se va apropia mai mult de Pamant, vom vedea cu siguranta mai multe inregistrari video cu el, asa ca speram ca toate sa ne dezvaluie mai multe din secretele sale.