Planeta Marte. INCREDIBIL Anunt al NASA care a SOCAT Internetul

Planeta Marte. Un anunt incredibil al NASA a socat intregul internet, iata ce au descoperit in premiera cercetatorii americani si cum au socat omenirea.

Planeta Marte nasa pulsatii magnetice

Planeta Marte. NASA descopera incetul cu incetul tot mai multe mistere incredibile care se intampla pe planeta rosie, iar intregul internet a fost socat de ceea ce a dezvaluit agentia spatiala chiar astazi. Conform celor de la NASA, modulul InSight trimis pe planeta Marte a descoperit pulsatii de lumina misterioase care dureaza cate 2 ore in fiecare noapte de acolo, si deocamdata n-au vreo explicatie clara oferita de catre cercetatori.

Planeta Marte. Masurand campul mangetic al corpului ceresc, ei au descoperit noi dovezi ale faptului ca exista apa sub suprafata, insa mai importante au fost pulsatiile de lumina care nu au inca vreo explicatie. NASA a folosit in premiera un magnetometru acolo pentru a masura campul magnetic, descoperind si unul puternic in zona in care a aterizat modulul, dar si ca prin atmosfera exista curenti electrici ionizati, care ar putea fi sursa pulsatiilor.

Planeta Marte. INCREDIBIL Anunt al NASA care a SOCAT Internetul

Planeta Marte. Pulsatiile descoperite de catre cei de la NASA dureaza pana la 2 ore de fiecare data cand apar, si au tendinta de a aparea in partea nordica a planetei, iar ciudat este faptul ca ele au loc doar noaptea. Deocamdata cercetatorii de la NASA nu stiu de ce aceste pulsatii se intampla numai noaptea, nu si in cursul zilei, dar fac in continuare masuratori pentru a descoperi de ce se intampla asta pe planeta Marte.

“La miezul nopții de pe Marte, câmpul magnetic al planetei roșii începe uneori să pulseze în moduri care nu au fost niciodată observate. În prezent nu se cunoaște cauza. Aceasta este doar una dintre descoperirile preliminare uimitoare ale primului geofizicist robotizat de la NASA acolo, debarcatorul InSight.”

Planeta Marte. E foarte posibil ca descoperirea misterului din spatele acestor pulsatii sa ajute agentia spatiala americana sa inteleaga si mai bine cum poate sustine viata astronautilor care vor ajunge acolo. Desigur ca mai e nevoie de foarte multa cercetare pana cand vor exista raspunsuri concludente pentru intrebarile privind aceste campuri magnetice de pe planeta Marte, dar simpla lor descoperire este un foarte mare pas inainte facut de NASA.

Planeta Marte. Sursa de foarte multe mistere aceasta planeta va fi la un moment dat explorata de catre rasa umana, si abia atunci vom descoperi adevaratele secrete si mistere care inca raman ascunse.