NASA face o Noua Descoperire ULUITOARE cu Telecopul Hubble

NASA face o noua descoperire uluitoare cu telescopul Hubble, iata ce au observat americanii de la foarte mare distanta de Pamant cu ajutorul sau.

NASA Descoperire galaxii Telecopul Hubble

NASA monitorizeaza in mod constant tot ceea ce se intampla in spatiul cosmic, iar acum vorbim despre o noua descoperire uluitoare facuta de catre americani, care ne arata si cata diversitate exista dincolo de ceea ce putem percepe cu ochii. Mai exact, cei de la NASA au folosit telescopul Hubble pentru a descoperi doua galaxii care sunt atat de aproape una de cealalta incat interactioneaza intre ele prin intermediul campurilor gravitationale.

NASA a ales denumirile NGC 6285 si NGC 6286 pentru cele doua galaxii, impreuna ele formand un grup caruia i-a fost alocata denumirea Arp 293, cercetatorii americani spunand ca acestea fac intre ele schimb de gaze si praf. Acest schimb de materie modifica inclusiv forma celor doua galaxii, astfel ca NASA le percepe in mod diferit prin telescopul Hubble in functie de ceea ce se transfera intre ele in perioada in care interactioneaza una cu cealalta.

NASA face o Noua Descoperire ULUITOARE cu Telecopul Hubble

NASA nu este la prima descoperire a unor galaxii care sunt atat de aproape una de cealalta incat interactioneaza intre ele, americanii reusind sa mai detecteze in univers si altele care erau foarte apropiate in moduri foarte similare. De aceasta data vorbim totusi despre ceva care este recent, celelalte descoperiri fiind facute de catre NASA cu foarte multi ani in urma, insa acolo vorbim si despre alte tipuri de forme, unele dintre ele chiar ceva mai ciudate.

NASA foloseste telescopul Hubble pentru a monitoriza cat poate din universul care ne inconjoara, iar aceste doua galaxii se afla la distanta foarte mare de a noastra, si altele similare sunt cel putin la fel de greu de descoperit de catre cercetatori. Vorbim despre foarte multa munca depusa pentru a analiza imaginile pe care telescopul Hubble le surprinde in univers, dar si despre limitele tehnologice care exista pentru acesta.

NASA va lansa anul viitor un alt telescop, mai performant, cu ajutorul caruia spera sa poata analiza si descoperi chiar mai mult din universul care ne incojoara in momentul de fata, si poate sa ne dezvaluie chiar mai multe secrete.