Orange: ATENTIE! PROBLEMA Serioasa care a INFURIAT Clientii

Orange a infurat clientii cu o problema foarte grava care a aparut dupa o decizie radicala luata de operator, iata de ce a fost implicat si ANPC.

orange infuriat

Orange a luat anul trecut o decizie radicala pentru clientii din Romania, anuntandu-i pe acestia prin SMS in legatura cu faptul ca urmeaza sa aiba abonamentele migrate la unele de valoare mai mare, fara discutii. Orange a luat aceasta decizie fara a le permite clientilor sa avea optiunea de a ramane la abonamentul actual, operatorul fortand aceasta trecere in cazul abonamentelor de 5 euro, sau mai mici, catre abonamente mai mari, in general de minim 7 euro.

Orange si-a anuntat clientii ca singura lor optiune in aceasta situatie, daca nu vor sa plateasca un abonament mai scump, este sa rezilieze contractul si fie sa foloseasca o cartela preplatita, fie sa mearga la concurenta. Unul dintre clienti a facut acest lucru, alegand sa rezilieze contractul pe care l-a avut cu Orange si sa se porteze la Vodafone, insa dupa portare s-a trezit cu o factura de 353 de LEI, desi in mod normal n-ar fi trebuit sa plateasca nimic, neavand telefon cumparat la incheierea abonamentului, conform spuselor sale.

Orange: ATENTIE! PROBLEMA Serioasa care a INFURIAT Clientii

Orange portare anpc

Orange n-a prea avut intelegere pentru situatie, asa ca acest client s-a adresat ANPC-ului, care in schimb a convins operatorul sa renunte la pretentii, probabil pentru a nu suporta o amenda mult mai mare. Dupa discutia cu cei de la ANPC, Orange a decis sa renunte la pretentiile sale financiare, cel mai probabil fara vreun temei din moment ce le-a anulat atat de repede, insa desi vorbim despre un singur client care se plange, ar putea fi in realitate mai multi.

Orange anulare balanata anpc

Orange nu a majorat abonamentele cu o anumita valoare, asa cum au facut restul operatorilor din cauza modificarilor aduse de OUG 114/2018, in schimb a lansat o noua oferta de abonamente, mai scumpa decat cea veche. La cateva luni dupa aparitia ei le-a trimis mesaje clientilor cu abonamentele cele mai ieftine si le-a spus ca-i migreaza fortat la abonamente mai scumpe, si sunt sigur ca de aici au aparut foarte multe discutii.

Orange n-a procedat tocmai corect cu aceasta fortare a clientilor sa plateasca abonamente mai scumpe sau sa treaca la cartele, ori sa plece din retea, insa iata ca in anumite cazuri a doua alegere aduce si costuri ascunse, pe care ANPC le rezolva.