ING Bank: ATENTIE! Mesajul IMPORTANT pentru Clientii Romani

ING Bank a emis un mesaj foarte important, de atentionare, pentru clientii din Romania, la fel ca BCR, cele doua banci fiind intr-o situatie neobisnuita.

ING Bank tranzactii

ING Bank a publicat cu doar aproximativ 2 ore in urma un mesaj foarte important pentru clientii din Romania, iar asta din cauza unei probleme aparute in ceea ce priveste tranzactiile acestora. Cei de la ING Bank explica mai jos situatia care le-a fost raportata de catre clienti, si care pare sa fi fost confirmata de catre banca, iar din nou vorbim despre tranzactii dublate, ceea ce s-a mai intamplat in trecut, si ceea ce i-a adus bancii o amenda de la autoritati.

ING Bank spune ca unele dintre tranzactiile cu cardul facute de catre clienti la POS, sau ATM, in ziua de 30.01.2020, ar putea aparea dublate in conturile acestora, din pacate. ING Bank sustine ca a primit lista de plati cu date eronate de la una dintre bancile partenere ale carui sisteme au fost folosite pentru a procesa aceste plati pentru romani, astfel ca situatia nu pare sa aiba la baza vreo problema cu sistemele sale, ci cu cel al bancii terte.

ING Bank: ATENTIE! Mesajul IMPORTANT pentru Clientii Romani

ING Bank nu spune si despre ce banca este vorba, totusi cei de la BCR au publicat un mesaj similar in care desigur ca da vina pe cei de la ING, astfel ca situatia in sine este una demna de tot rasul. Practic ING Bank si BCR se acuza una pe cealalta de faptul ca problemele fiecareia au generat plati dublate pentru clientii care si-au folosit cardurile la POS/ATM-urile fiecarei banci, insa desigur ca autoritatile vor trebui sa desluseasca realitatea de fictiune.

Din motive ce nu țin de ING o parte dintre clienții noștri ce au realizat tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM)…

Publicată de ING Romania pe Duminică, 2 februarie 2020

ING Bank ofera totusi mai multe explicatii decat cei de la BCR, acestia din urma rezumandu-se sa spunad doar ca problemele vin de la cealalta banca, fara a vorbi despre vreo lista de plati. Desigur ca asta nu confirma in vreun fel faptul ca problema nu ar sta doar la BCR, ci si la ING Bank, insa important de stiut este ca daca vedeti plati dublate, problema nu este de la voi, ci de la una dintre cele doua banci, si felul in care proceseaza ele platile.

Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie,…

Publicată de BCR pe Duminică, 2 februarie 2020

ING Bank si BCR vor returna banii clientilor in urmatoarele zile, astfel ca nu aveti de ce sa va faceti griji pentru ca nu ati pierdut nimic, si sumele vor reveni in conturile voastre dupa ce situatiile vor fi reglate.