Telekom: De ce REFUZA sa Rezolve o MARE PROBLEMA a Clientilor

Telekom refuza sa rezolve o problema mare a clientilor din Romania in ciuda cererilor facute de multi dintre ei, iata pe ce isi bazeaza incapatanarea.

0

Telekom refuz

Telekom refuza cu indarjire sa rezolve o problema mare pe care clientii sai din Romania o au in momentul de fata, si asta desi ea persista de mai bine de o luna si jumatate, insa revenirea la normal inca e foarte departe. Cei de la Telekom au ramas de la 1 ianuarie 2020 fara posturile de televiziune ale grupului Discovery, printre care si Eurosport, insa refuza sa le readuca in grila lor de programe, acuzand compania fosta partenera de cresterea preturilor licentelor.

Telekom a avut drept replica de la Discovery un comunicat in care s-a specificat foarte clar faptul ca nu a fost ceruta cresterea preturilor pentru serviciile din Romania. Totusi, cei de la Telekom insista cu versiunea lor, iar asta pentru ca putini clienti au decis sa-si rezilieze contractele cu operatorul dupa ce posturile Discovery au disparut din grila de programe, unul dintre managerii companiei afirmand ca doar cateva sute de clienti au plecat la concurenta.

Telekom: De ce REFUZA sa Rezolve o MARE PROBLEMA a Clientilor

Telekom vede ca lumea nu pleaca, deci nu vrea sa rezolve problema clientilor sai, iar asta si pentru ca pune profitul deasupra lor, afirmand ca acceptarea termenilor Discovery ar fi crescut pretul abonamentelor cu 2 euro. In aceasta situatie, Telekom se uita intai la profit, si abia mai apoi la ceea ce primesc ai sai clienti, deci acestia raman fara posturile TV pe care le doreau pana cand cineva de la grupul german va decide ca e cazul sa le readuca pentru toata lumea.

Telekom a anuntat foarte clar ca vrea sa faca profit in Romania, nu sa functioneze in pierdere, iar asta ar putea aduce si alte majorari de preturi pentru serviciile pe care le ofera, ceea ce nu e tocmai ce asteptau clientii. Desigur ca totul depinde si de majorarile pe care le vor face furnizorii de servicii ai celor de la Telekom, iar daca vor creste costurile lor de functionare, am putea vedea a patra majorare de preturi pentru serviciile grupului de telecomunicatii.

Telekom a avut majorari haotice de preturi in ultimul an, nu mai putin de trei, iar asta in timp ce negociaza si vanzarea diviziilor de servicii fixe si mobile, dar aceasta realizare ramane deocamdata foarte distanta.