Vodafone: Abonamentele la care ai PRIORITATE in Call Center

Vodafone are anumite abonamente pentru care ofera ca beneficiu si preluarea prioritara a apelurilor facute in call center, sau pentru vizitele din magazine.

vodafone prioritate

Vodafone are anumite abonamente pentru care clientii se bucura de prioritate in call center si magazinele din tara, ca o masura de a convinge oamenii sa aleaga anumite abonamente mai scumpe in locul celor mai ieftine. Avand in vedere ca Vodafone are milioane de clienti in Romania, iar uneori asteptarea poate dura destul de mult in momentul in care un client suna pentru a cere ajutor, ideea de a oferi prioritate in call center pentru abonamente e una intersanta.

Vodafone are in momentul de fata prioritate in call center si in magazine doar pentru abonamentele RED Infinity, din cate mi-am dat eu seama, dar aici vorbim despre abonamente disponibile pentru clientii obisnuiti. Cei de la Vodafone au prioritate pentru companiile care au multe abonamente, ceea ce e perfect normal, acestea beneficiind si de consultanti dedicati pentru rezolvarea problemelor, dar in cazurile de acest gen e vorba si de sume mari platite lunar.

Vodafone: Abonamentele la care ai PRIORITATE in Call Center

vodafone abonamente prioritate

Vodafone are totusi de ceva vreme prioritate si pentru clientii obisnuiti atunci cand suna in call center pentru a cere ajutor, sau atunci cand viziteaza un magazin, si nu vorbim despre ceva ce nu e important. Conteaza foarte mult sa ai apelul preluat in cateva zeci de secunde, sau 2/3 minute in loc de a astepta mult mai mult in call center la Vodafone cand e o perioada aglomerata, si aceeasi situatie e intalnita inclusiv la alti operatori telecom.

Vodafone ar fi singurul operator care are o asemenea facilitate pentru abonamente atat de ieftine, sau cel putin eu n-am gasit vreun altul care sa aiba o mentiune similara pentru abonamente de acest gen. Prioritatea aceasta vine automat cand un client apeleaza serviciul call center, sistemele celor de la Vodafone detectand in mod automat ca acel client trebuie sa fie preluat cu prioritate, iar in magazine totul se face in baza numerelor de ordine.

Vodafone are un beneficiu care pentru extrem de multe persoane ar putea fi extrem de bun, mai ales ca stim cat de aglomerate sunt uneori call centerele anumitor operatori de telecomunicatii.