Planeta Jupiter: VIDEO UIMITOR,Noi Imagini Publicate de NASA

Planeta Jupiter are parte de un nou video uimitor care ne prezinta cele mai recente imagini surprise de catre NASA pe planeta foarte indepartata de noi.

Planeta Jupiter are parte de un video uimitor in care sunt prezentate cele mai recente imagini inregistrate de catre sonda Juno, a celor de la NASA, ea orbitand de ceva vreme corpul cosmic pentru a-i surprinde frumusetea. Puteti vedea in clipul video de mai sus imagini la rezolutie 4K pe care sonda Juno le-a surprins de langa planeta Jupiter pentru intreaga omenire, ele fiind o completare a celor de saptamana trecuta, astfel incat sa vedem mai bine cum arata totul.

Planeta Jupiter a avut recent parte de inregistrarea unor imagini impresionante cu suprafata sa, din diverse unghiuri, cei de la NASA publicandu-le surprinzator de repede pentru toata omenirea. Imaginile au fost facute in data de 17 februarie de catre sonda Juno, a durat ceva pana cand ele au fost trimise catre NASA, iar mai apoi americanii ne prezinta din nou cele mai recente inregistrari cu planeta Jupiter, ei publicand diverse alte imagini in 2019.

Planeta Jupiter: VIDEO UIMITOR,Noi Imagini Publicate de NASA

Planeta Jupiter a avut printre noile imagini inregistrate prezentat inclusiv un fenomen destul de rar, adica o combinare a doua furtuni puternice, chiar in apropierea celei mai mari de pe planeta. Cei de la NASA sustin ca fenomenele de acest gen nu se intampla chiar atat de des precum si-ar imagina unii, astfel ca imaginile cele mai recente de pe planeta Jupiter ne arata de la mare inaltime ceva ce in mod normal nu este foarte usor de surprins.

Planeta Jupiter este monitorizata de catre sonda Juno de cativa ani de zile, iar imaginile pe care le tot vedem publicate de catre NASA ne arata si cat de frumoasa este planeta indepartata. Puteti vedea ca planeta Jupiter este inconjurata de furtuni, si nu numai, iar vizualizarea planetei din diverse unghiuri ne arata si cat de mult seamana cu Pamantul, din orbita, ceea ce ar putea ajuta cercetatorii sa isi faca mult mai usor analizele planificate.

Planeta Jupiter va mai avea in continuare publicate imagini cu ceea ce se intampla in atmosfera sa, insa separat de ea, inclusiv lunile din apropiere vor avea parte de monitorizare prin misiuni separate.