Banca Transilvania: ATENTIONAREA Importanta pentru Clienti

Banca Transilvania isi atentioneaza clientii din Romania in legatura cu o situatie prin care trece in momentul de fata, iata cum sunt afectati multi.

0

Banca Transilvania ajutor

Banca Transilvania a facut un anunt foarte important pentru toti clientii sai din Romania, si din pacate el vine intr-o perioada in care Coronavirus obliga foarte multe persoane sa evite deplasarile in afara caselor. Banca Transilvania le-a cerut clientilor in repetate randuri sa evite sa vina in agentiile sale, daca nu este imperios necesar, si sa foloseasca serviciile online, sau telefonice, pentru a obtine informatii, sau a cere ajutor daca au nevoie sa faca ceva.

Banca Transilvania vine totusi cu o veste proasta, iar asta deoarece tipul de asteptare pentru preluarea apelurilor telefonice facute la call center-ul sau a crescut substantial, deci apelurile vor fi preluate mai greu. Din moment ce Banca Transilvania a venit cu acest anunt e clar ca problema e una serioasa, altfel n-ar fi publicat un mesaj prin care sa recunoasca faptul ca apelurile sunt preluate mult mai greu decat in mod normal, dar ofera si o explicatie pentru situatie.

Banca Transilvania: ATENTIONAREA Importanta pentru Clienti

Banca Transilvania spune ca un numar mare de clienti suna la call center-ul sau pentru a discuta despre amanarea ratelor pentru credite, si asta probabil pentru ca multa lume vrea sa afle informatii exacte la telefon. Avand in vedere ca vorbim despre informatii financiare, care pot afecta serios viitorul multor persoane, e usor de inteles de ce oamenii vor sa afle direct de la operatorii Banca Transilvania informatii privind amanarea ratelor pentru credite.

“Dragi clienți,  Voiam doar să vă spunem că știm că timpul de așteptare în call center a crescut. Un număr mare de clienți ne sună să discutăm despre amânarea ratelor – și îi înțelegem.  Suntem toți în contextul acesta, este o perioadă grea, dar vă asigurăm că facem tot ce putem: avem flux online, am suplimentat numărul de colegi din call center.  Suntem alături de voi.”

Banca Transilvania spune ca a suplimentat numarul de operatori care raspund la apelurile telefonice din call centere, dar si ca raspund inclusiv online la intrebarile pe care le au cetatenii. Asta ar trebu sa mai reduca timpii de raspuns pentru apelurile telefonice facute de clientii Banca Transilvania, sau de catre cei care cer ajutor online, dar desigur ca ramane sa va lamuriti atunci cand incercati sa intrati in contact cu banca pentru a cere informatii.

Banca Transilvania nu este singura banca la care clientii suna in numar mare pentru a afla informatii despre amanarea ratelor la credite, astfel ca si la alte banci situatia e cel mai probabil similara.