Planeta Venus: SECRETUL Rusiei despre Primele Semne de Viata

Planeta Venus a avut acuns un secret urias timp de cativa zeci de ani de catre Rusia, iata ce au dezvaluit cercetatorii cu privire la descoperirea lor.

Planeta Venus viata

Planeta Venus a devenit in 2020 una dintre cele mai discutate de catre cercetatori, iar asta pentru ca sunt pregatite unele noi misiuni care ar urma sa o analizeze cu ceva mai multa atentie. Aflata in apropierea Pamantului, planeta Venus nu a fost foarte mult monitorizata de catre cercetatori, asta si pentru ca e mult mai aproape de soare, deci e nevoie de nave spatiale mult mai bine protejate impotriva radiatiilor si a caldurii care vine de la stea.

Planeta Venus a avut totusi timp de cativa zeci de ani ascuns un posibil mare secret, Rusia fiind tara care ar fi descoperit acolo ceea ce ei cred ca ar fi semne de viata, dar pana acum totul a fost necunoscut publicului larg. Rusia a trimis in 1981 o nava spatiala pe planeta Venus, aceasta ajungand acolo in anul 1982, insa nu doar in orbita, ci pe suprafata, intrand prin atmosfera plina de acid sulfuric, si reusind sa trmita spre Pamant o serie de imagini impresionante.

Planeta Venus: SECRETUL Rusiei despre Primele Semne de Viata

Planeta Venus a avut pe suprafata sa descoperit ceva ce parea a fi o forma de viata, ceva ce parea ca se misca, cercetatorii rusi analizand cu foarte mare atentie imaginile trimise de catre sonda lor. Venera 13 este nava spatiala pe care rusii au trimis-o acolo, iar desi unii dintre cercetatorii lor cred ca au gasit viata pe planeta Venus, NASA spune ca de fapt ceea ce au vazut ei in imagini reprezinta doar lens flare, iar acolo nu ar fi fost descoperita vreo forma de viata.

“Un lander plin cu o încărcătură utilă de camere și instrumente științifice s-a scufundat mai mult de 48 km prin nori de acid sulfuric pentru a ajunge la suprafață. Sonda trimite imagini care par să arate ceva care se mișcă la suprafață. Într-o imagine, sonda de aterizare Venera-13 este văzută “parcată” pe prim-planul stâncos venusian, iar un obiect în formă oarecum ca un crab se află la centimetri de sondă. Într-o altă imagine, luată și de Venera-13, acest obiect asemănător cu crabul pare să se afle într-o altă locație.”

Planeta Venus nu e tocmai un loc foarte perietenos pentru viata, atat daca luam in calcul atmosfera sa foarte toxica, cat si temperatura foarte mare si radiatiile care vin de la soare. In ciuda acestu lucru, nu toti cercetatorii sunt atat de siguri ca pe planeta Venus nu ar exista viata, insa e nevoie de analize foarte atente pentru a putea confirma, sau informa asta, iar acum toata lumea este concentrata pe planeta marte si ceea ce se intampla acolo.

Planeta Venus ar putea avea confirmate primele semne de viata doar atunci cand mai multe agentii spatiale isi vor uni fortele pentru a confirma ca exista intr-adevar dovezi ale existentei vietii.