Gaura Neagra: Anunt UIMITOR, Ce se Ascunde in Jurul Soarelui

Gaura neagra care s-ar ascunde in jurul sorelui ar putea fi una dintre cele mai importante descoperiri care ar putea fi facute de catre cercetatori.

Gaura neagra soare

Gaura neagra descoperita in centrul galaxiei noastre nu mai este singura care exista in Calea Lactee, iar asta pentru ca zilele trecute v-am vorbit despre o alta care ar fi fost descoperita surprinzator de aproape de Pamant. Desi o gaura neagra stim sigur ca exista in galaxie, iar pentru o a doua incep sa apara dovezi ale existentei, iata ca unii cercetatori sunt de parere ca ar exista inca una chiar in interiorul sistemului nostru solar, deci si mai aproape de Terra.

Soarele ar avea in orbita sa o gaura neagra care ar fi plasata chiar undeva mai departe de planeta Pluto, dar ar fi totusi “prinsa” de unda gravitationala a stelei care ne asigura viata. Gaura neagra ar fi atat de indepartata incat ar fi si foarte greu de descoperit, insa un cercetator sustine, conform Discover, ca daca ar fi trimise mai multe nave spatiale spre marginea sistemului solar, ar putea exista o posibilitate ca ea sa fie detectata, insa de la idee si pana la realizare e totusi mult.

Gaura Neagra: Anunt UIMITOR, Ce se Ascunde in Jurul Soarelui

Gaura neagra nu ar fi una de dimensiuni foarte mari, dar daca ea exista acolo, si nu ar fi vorba despre o noua planeta in sistemul nostru solar, atunci ar fi vorba despre o descoperire extrem de importanta. Daca ar exista o gaura neagra in orbita soarelui, atunci ea ar putea fi un pericol pentru planetele care se afla in sistemul solar, iar desigur ca de aici pot sa apara multe teorii cu privire la pericolele care ar putea exista inclusiv pentru Pamant in acest moment.

Soarele ar tine acea gaura neagra in orbita sa, iar descoperirea ei ar putea fi facuta prin trimiterea unor nave spatiale in acea zona din sistemul solar pentru explorare amanuntita. Daca una dintre ele ar fi trasa in orbita de acea gaura neagra, pe care desigur ca n-ar putea sa o observe usor de la distanta, iar daca o alta planeta nu va deveni vizibila pentru acele nave spatiale, atunci e destul de clar ce anume se ascunde in colturile sistemului solar.

Gaura neagra din centrul galaxiei nu ne afecteaza in vreun fel, iar chiar daca ar exista una la marginea sistemului solar, sunt totusi sanse mici ca ea sa aiba vreun impact negativ asupra Pamantului.