Gaura Neagra: Fenomenul CIUDAT cu o Descoperire INCREDIBILA

Gaura neagra descoperita de catre cercetatori la mare distanta de Pamant este una foarte ciudata, iata ce s-a vazut acolo in premiera pentru univers.

Gaura Neagra creatie

Gaura neagra observata de catre cercetatori la o foarte mare distanta fata de Pamant este una dintre cele mai neobisnuite descoperite pana in momentul de fata de catre cercetatori, iar asta i-a uimit pe foarte multi dintre ei. Mai exact, cercetatorii au descoperit la 9.9 miliarde de ani-lumina de Pamant o gaura neagra care in loc sa inghita tot ceea ce se apropie de ea, a permis crearea unor grupuri de stele, care au si atras atentia cercetatorilor pentru a o monitoriza.

Gaura neagra este un obiect care inghite mai tot ceea ce se apropie de centrul sau, slasand urme puternice in univers, in general formate din nori si ramasite, care raman pentru perioade lungi de timp. Conform cercetatorilor stelele din jurul acestei gauri negre se formeaza cu o rata de aproximativ 900 pe an, acestea avand mase similare cu cea pe care o are soarele nostru, deci vorbim despre corpuri cosmice de mari dimensiuni.

Gaura Neagra: Fenomenul CIUDAT cu o Descoperire INCREDIBILA

Gaura Neagra creatie stele

Gaura neagra permite existenta unei rate de formare de stele oi care este de 300 de ori mai mare decat cea din cadrul galaxiei Calea Lactee, ceea ce este cu adevarat surprinzator. Cercetatorii n-au stiut de de ce formeaza atat de multe stele in apropiere de respectiva gaura neagra, insa dupa putina cercetare au descoperit ceea ce se intampla la acea distanta foarte mare de Pamant, si inca analizeaza cu atentie situatia pentru a o intelege mai bune.

Gaura neagra intretine temperaturi de pana la 65 de milioane de grade in apropierea centrului galaxiei din care face parte, insa acolo unde se formeaza stelele este vorba despre temperaturi mult mai mici. Aceste asunt necesare pentru ca stelele sa fie formate, iar cum gaura neagra nu interfereaza in vreun fel cu acest proces, e de inteles de ce totul se intampla cu o viteza atat de mare, si tot fenomenul e in continuare de interes pentru cercetatori.

Gaura neagra pe care cercetatorii o monitorizeaza acum este unul dintre marile mistere din univers in momentul de fata, si cercetatorii vor sa afle cat se poate de multe in legatura cu ea.