ING Bank: Noi PROBLEME Mari de care se PLANG Clientii Romani

ING Bank are raportate noi probleme mari de catre clientii care se plang in legatura cu experienta de care au parte in folosirea serviciilor bancii.

0

ING Bank rapoarte

ING Bank are parte de o serie noua de plangeri care vin de la clientii din Romania, si exact precum data trecuta, banca recunoaste in mod oficial existenta lor, spunand ca lucreaza la o solutie pentru a readuce lucrurile la normal cat poate de repede. Vorbim din nou despre probleme cu aplicatia pe care cei de la ING Bank o au pentru clientii care ii acceseaza serviciile de pe telefoane mobile, unii avand iar anumite dificultati cand o folosesc.

ING Bank a confirmat ca exista o problema cu aplicatia HomeBank pe telefoanele iPhone, aceasta vibrand in momentul in care utilizatorii se logheaza cu Face ID, sau se delogheaza din contul pe care il acceseaza. Desigur ca aceasta nu este functionalitatea normala a aplicatiei pentru utilizatorii care o au instalata in telefoanele iPhone, iar cei de la ING Bank spun ca dezvoltatorii ei stiu despre aceasta problema, si lucreaza la remediere sa rapida.

ING Bank: Noi PROBLEME Mari de care se PLANG Clientii Romani

ING Bank are reclamate deasemenea probleme in ceea ce priveste notificarile care vin pentru platile facute de catre clienti, sau banii care au intrat in conturi, acestea venind cu intarziere, sau pur si simplu nu vin. Mai mult decat atat, unii dintre clientii celor de la ING Bank spun ca nu pot face nici tranzactii de pe telefoane folosind aplicatia HomeBank, ceva ce cam elimina intr-o buna masura rolul ei, daca nici aceasta functionalitate nu exista.

ING Bank a avut in ultimele luni nenumarate probleme cu aplicatia sa pentru iPhone si Android, iar asta din cauza actualizarilot facute, actualizare care in loc sa rezolve probleme de functionare, doar au adus altele foarte mari. Nimeni de la ING Bank nu a explicat foarte clar de la ce anume vin toate aceste probleme cu care se confrunta aplicatia, insa utilizatorii sunt cei care au avut cel mai mult de suferit de pe urma tuturor acestor dificultati.

ING Bank incearca in mod constant sa tot repare ce e stricat in aplicatia sa, insa rareori chiar reuseste sa rezolve problemele serioase prin care trec clientii in momentul in care incearca sa o foloseasca.