Gaura Neagra: VIDEO ULUITOR al NASA, ce Nu a mai fost Vazut

Gaura neagra este prezentata astazi intr-un video uluitor al nasa care nu a mai fost vazut pana in momentul de fata, iata cum ne surprind americanii.

Gaura neagra, dupa cum prea bine stiti deja, este unul dintre obiectele din univers care este cel mai greu de analizat de catre oamenii de stiinta, iar asta pentru ca vorbim despre o dificultate foarte mare in a detecta si le vizualiza. Desi o poza cu o gaura neagra a fost publicata de catre oamenii de stiinta, inca asteptam un prim video cu una, si e posibil sa mai avem destul de mult de asteptat, pentru ca realizarea sa este extrem de dificila, din apcate.

Gaura neagra este totusi reprezentata intr-o varietate de simulari, iar in clipul video de mai sus avem una de la NASA care ne prezinta discul de acretie al unui asemenea obiect din univers, el fiind foarte impresionant. Discul de acretie pe care il are o gaura neagra este plin de gaze care stralucesc, si daca gravitatia acestor obiecte nu ar devia lumina, ele ar fi extrem de usor de observat in univers, aratand cam ca in clipul video de mai sus.

Gaura Neagra: VIDEO ULUITOR al NASA, ce Nu a mai fost Vazut

Gaura neagra absoarbe toata lumina care se indreapta inspre ea din univers, iar asta o face imposibil de vizualizat de catre oamenii de stiinta, insa chiar si asa, dupa prima poza, asteptam ceva mai mult de la ei. In general, o gaura neagra poate fi descoperita doar daca oamenii de stiinta stiu obiectele care se afla prin preajma sa, iar cand nu mai sunt vizibile, sau daca lumina din jurul lor e reflectata intr-un mod neobisnuit, se poate trage concluzia ca un asemenea obiect e pe acolo.

Gaura neagra ramane unul dintre marile mistere din univers, iar asta pentru ca pana acum niciuna nu a putut fi observata indeaproape de catre oamenii de stiinta, asa cum s-a intamplat cu multe planete, luni, asteroizi, comete, si chiar soarele. E imposibil de stiut cand va putea fi analizata o gaura neagra indeaproape, dar e destul de sigur ca omenirea va gasi la un moment dat un viitor o cale prin care sa se apropie de aceste tipuri de obiecte.

Gaura neagra va ramane pana atunci un obiect important de studiu, va ramane cu foarte multe mistere, iar asta ii va obliga pe oamenii de stiinta sa gaseasca noi metode de le observa indeaproape.