Planeta Venus: Anunt UIMITOR care DEZAMAGESTE Toata Omenirea

Planeta Venus este iar in centrul unui anunt uluitor, care mai mult ca sigur va si dezamagi foarte multa lume, iat ce a fost dezvaluit de oamenii de stiinta.

planeta Venus dezamageste

Planeta Venus este in centrul unui anunt uimitor care, din pacate, dezamageste intreaga omenire, iar asta pentru ca vorbim despre o dezvaluire pe care multi nu o considerau ca fiind posibila in momentul de fata. Mai exact, la mai bine de o luna dupa ce unii oameni de stiinta au ajuns la concluzia ca pe planeta Venus ar exista semne care sa indice existenta vietii, altii vin acum si spun ca totul este de fapt o greseala facuta in analizarea datelor initiale

Planeta Venus a fost in centrul unui anunt care a zguduit lumea, iar asta pentru ca unii oameni de stiinta au declarat ca acolo ar exista fosfina, un element care ar putea sustine viata in atmosfera atat de neprietenoasa a planetei. Alti oameni de stiinta au spus ca de fapt acest element a fost descoperit acum cateva decenii in atmosfera de pe planeta Venus, si ca tot ceea ce vedem acum reprezinta doar o reiterare a acelor descoperiri, carora nu li s-a prea dat importanta.

Planeta Venus: Anunt UIMITOR care DEZAMAGESTE Toata Omenirea

Planeta Venus este din nou adusa in centrul atentiei dupa ce un alt anunt vine sa ne spuna ca de fapt in atmosfera sa nu ar exista fosfina, sau alte elemente care sa poata indica faptul ca acolo exista orice fel de forme de viata. Analizand date colectate de-a lungul anilor, alti oameni de stiinta au ajuns la concluzia ca nu exista nimic in atmosfera pe care o are planeta Venus care sa indice faptul ca exista microorganisme care sa sustina viata acolo.

“O nouă analiză sugerează că s-ar putea să nu existe multă fosfină pe Venus până la urmă. Anunțul din septembrie privind observarea gazului fosfină în atmosfera venusiană a stârnit emoții din cauza posibilității că ar fi putut proveni din viață. Însă cercetătorii care cercetează datele arhivei au pus o limită strictă asupra cantității de gaz neașteptat care este de fapt acolo.”

Planeta Venus n-ar avea nicio urma de viata in atmosfera sa, cu atat mai putin pe suprafata, iar asta din cauza apropierii fata de soare, care distruge totul atat de pe suprafata corpului cosmic, cat si din atmosfera sa. Aceasta teorie e mai usor de crezut daca ne gandim la faptul ca pana acum nimeni n-a reusit sa gaseasca o dovada solida a faptului ca viata ar putea supravietui acolo, deci e improbabil ca ea sa fie descoperita atat de tarziu.

Planeta Venus ramane un corp cosmic cu foarte multe mistere pentru omenire, asa ca ramane doar sa vedem ce fel de descoperiri vor mai fi facute pentru noi, si cat de importante vor mai fi.