Planeta Venus: Anunt ULUITOR, Evenimentul SPECIAL de Craciun

Planeta Venus este in centrul unui uluitor anunt inaint e de Craciun, iata ce eveniment special va avea loc, si cat de important este pentru omenire.

Planeta Venus va fi in centrul unui eveniment special de Craciun, corpul cosmic atat de apropiat de Pamant urmand a fi in centrul atentiei multumita unei foarte importante misiuni care a fost gandita de catre ESA. Agentia Spatiala Europeana a trimis catre soare o nava spatiala care are menirea de a-i mai dezlega din secrete, insa pana atunci, aceasta va ajunge la planeta Venus in data de 27 decembrie, a treia zi de Craciun, si va trimite noi date.

Planeta Venus va avea aceasta nava spatiala in orbita pentru o perioada nu foarte scurta de timp, ea urmand a se  apropia pana la 7500 de kilometri fata de corpul cosmic pentru a inregistra date noi. Nu se stie daca nava spatiala va fi capabila sa inregistreze si imagini care sa confirme existenta fosfinei in atmosfera pe care o are planeta Venus, insa nu ar fi exclus ca ESA sa incerce macar sa vada daca poate face o descoperire atat de importanta.

Planeta Venus: Anunt ULUITOR, Evenimentul SPECIAL de Craciun

Planeta Venus va avea monitorizat campul magnetic, plasma din jurul sau, dar si particulele care scapa din atmosfera sa, nava spatiala a ESA avand senzori speciali care pot detecta toate aceste lucruri. ESA si-a lansat nava spatiala in februarie din centrul spatial al celor de la NASA, iar in momentul de fata se afla la 150 de milioane de kilometri fata de Pamant, deci aproape de planeta Venus, in a carei camp gravitational va intra peste doar trei zile.

Planeta Venus nu va avea inregistrate imagini de catre aceasta nava spatiala doarece ea trebuie sa ramana tot timpul indreptata spre soare, insa senzorii sai vor putea spune foarte multe in legatura cu mediul din jurul planetei. Cei de la ESA vor putea descoperi foarte multe informatii importante multumita masuratorilor pe care nava lor spatiala le va face in apropiere de planeta Venus, astfel ca va fi interesant de vazut ce se intampla.

Planeta Venus ramane una de foarte mare interes pentru oamenii de stiinta, chiar daca n-au fost facute prea multe cercetari in ultimii ani, dar iata ca in drumul spre soare, navele spatiale care trec pe langa ea continua sa colecteze informatii.