Gaura Neagra: INCREDIBIL Anunt si PERICOLUL pentru Pamant

Gaura neagra din centrul galaxiei noastre este in centrul unui anunt incredibil cu privire la pericolul pentru Pamant, iata ce au descoperit cercetatorii.

Gaura Neagra viata

Gaura neagra ramane in continuare unul dintre cele mai complexe obiecte care exista in momentul de fata in univers, iar asta pentru ca vorbim despre foarte multe elemente care inca nu pot fi explicate in legatura cu ele. Dupa cum prea bine stiti deja, in centrul galaxiei Calea Lactee exista o gaura neagra supermasiva care a inghitit foarte multe stele si planete, dar care ar fi afectat inclusiv felul in care viata s-ar format pe Pamant de-a lungul milioanelor si milioanelor de ani.

Gaura neagra din centrul galaxiei noastre emite raze X si ultraviolete in momentul in care devoreaza stele si planete, iar acestea sunt atat de periculoase incat au potentialul de a impiedica formarea vietii. In acest moment sistemul solar se afla la o distanta sigura fata de gaura neagra din centrul galaxiei, astfel ca Pamantul nu e afectat de constanta sa activitate de distrugere a stelelor si planetelor, dar lucrurile n-au fost tot timpul asa.

Gaura Neagra: INCREDIBIL Anunt si PERICOLUL pentru Pamant

Gaura neagra din centrul Caii Lactee ar fi afectat Pamantul cu foarte mult timp in urma cand sistemul solar se afla mult mai aproape de ea decat se afla in momentul de fata. Se pare ca soarele s-ar format mult mai aproape de aceasta gaura neagra, iar impreuna cu el si planetele din sistemul solar, impreuna cu Pamantul, iar razele X si ultraviolete emise de catre ea ar fi impiedicat formarea vietii complexe pe planeta noastra timp de milioane de ani.

“Ar avea flare rezultate ale SgrA * vreo implicație asupra vieții pe Pământ? În principiu, ar putea, deoarece poartă radiații X și ultraviolete (XUV) dăunătoare. Radiația XUV emisă în timpul unor astfel de flăcări are capacitatea de a evapora atmosferele Marte sau ale Pământului dacă sistemul solar ar fi fost doar de zece ori mai aproape de centrul Căii Lactee. În locația actuală a Soarelui, viața terestră este ferită de flăcările XUV ale SgrA *. Cu toate acestea, studii recente indică faptul că locul de naștere al Soarelui ar fi putut fi semnificativ mai aproape de centrul galactic și că Soarele a migrat la locația actuală prin lovituri gravitaționale.”

Gaura neagra reprezinta un pericol real pentru orice tip de viata, complexa, sau nu, astfel ca descoperirea de acum a oamenilor de stiinta vine ca o surpriza extrem de mare in conditiile in care nimic n-a fost stiut pana acum. Ceea ce aflam in momentul de fata de la oamenii de stiinta ne arata inca o data cat de putine stim in legatura cu gaurile negre din univers, dar si cat de mult ar fi fost afectat Pamantul, desi e la o distanta mare fata de a noastra.

Gaura negra din centrul galaxiei Calea Lactee se apropie incetul, cu incetul, de Pamant, astfel ca peste cine stie cati ani planeta noastra ar putea fi iar afectata de razele X si ultraviolete emise de catre ea.