Planeta Mercur: ULUITOARE Descoperire, Nimeni NU Credea Asta

Planeta Mercur are parte de o uluitoare descoperire pe care nimeni nu a crezut-o posibila, iata cum au gresit oamenii de stiinta in legatura cu ea.

Planeta Mercur contractie

Planeta Mercur are dezvaluita o descoperire uluitoare facuta de catre oamenii de stiinta care nu credeau ca observatiile lor vor releva ceva ce parea complet imposibil, dar de fapt se dovedeste a fi real. Se pare ca planeta Mercur a reusit sa retina o buna parte din caldura emanata de catre nucleul sau, si a avut parte de o contractie mult mai redusa decat ceea ce se credea initial, iar asta schimba multe in legatura cu ceea ce stiam despre corpul cosmic.

Planeta Mercur este cea mai apropiata fata de soare, si cea mai mica planeta cu suprafata formata in principal de zone “stancoase”, insa ea nu este chiar atat de inactiva precum credeau oamenii de stiinta. Acestia au tras de ceva timpconcluzia ca planeta Mercur ar fi devenit inactiva cu foarte mult timp in urma, insa se pare ca in interiorul sau inca mai exista destula activitate, si totul a fost dezvaluit de catre nava spatiala MESSENGER a celor de la NASA.

Planeta Mercur: ULUITOARE Descoperire, Nimeni NU Credea Asta

Planeta Mercur ar fi inregistrat o contactie, de la formare si pana acum, de doar 2 – 4 kilometri, in loc de 14 kilometri, asa cum credeau oamenii de stiinta, diferenta fiind uriasa pentru o planeta. Aceasta reducere mai mica in diametrul pe care-l are planeta Mercur indica faptul ca ea a pastrat mai mult din caldura generata de nucleul sau, decat s-a crezut pana acum, descoperirea fiind una impresionanta care ar trebui analizata in continuare.

“Zboară în fața înțelepciunii convenționale că un corp de mărimea lui Mercur, cea mai mică planetă stâncoasă din sistemul nostru solar, nu s-a răcit și a devenit inactiv din punct de vedere geologic cu mult timp în urmă. Cumva, Mercur a reușit să-și izoleze interiorul și a încetinit pierderea de căldură care oferă forța motrice pentru activitatea geologică. La începutul fazei orbitale a misiunii am descoperit că imaginile care au fost dobândite nu erau optime pentru detectarea scarpelor de defect de pe Mercur.”

Planeta Mercur a avut primele teorii privind contractia sa formulate in baza unor imagini inregistrate de catre nave spatiale trimise de NASA in orbita sa in 1978 si 2015, insa altele mai recente arata o alta poveste. Se pare ca oamenii de stiinta care au formulat primele teorii n-au avut parte de imagini de rezolutie prea inalta cu suprafata de pe planeta Mercur, insa iata ca acum lucrurile sunt diferite, si cel mai probabil alte surprize vor mai veni in curand.

Planeta Mercur va fi vizitata din 2025 de catre nava spatiala BepiColombo, iar imaginile inregistrate de catre aceasta vor dezvalui si mai multe dintre secretele pe care le ascunde corpul cosmic.