iPhone Distruge Samsung, decizia Clientilor care pune Apple in Top

iPhone Distruge Samsung decizia Clientilor pune Apple Top

iPhone distruge Samsung, telefoanele companiei Apple dovedindu-si fara dubiu suprematia in fata celor produse de catre coreeni, iar asta pentru ca, in baza a ceea ce au de spus clientii din China, produsele celor din Cupertino ofera un nivel de satisfactie net superior celui oferit de catre produsele companiei din Coreea de Sud.

Apple se plaseaza pe prima pozitie intr-un top al satisfactiei in materie de telefoane mobile oflosite de catre consumatorii din China, asta in timp ce Samsung se plaseaza pe ultima pozitie, ceva ce ne arata cat de mult pret pun chinezii pe produsele occidentale, chiar daca SUA si China trec acum prin tensiuni politice serioase.

iPhone a fost mereu peste Samsung GALAXY in ceea ce priveste nivelul de satisfactie pe care-l ofera telefoanele pentru consumatori, iar asta nu doar in China, si si in multe alte piete de pe glob, in special in SUA, acolo unde compania Apple a dominat fara drept de apel Samsung timp de ani, si ani, de zile cu produsele pe care le-a lansat.

Samsung nu a avut vreodata succes extrem de mare pe piata din China, iar asta deoarece producatorii locali au reusit sa castige simpatia chinezilor, iar cei de la Apple sunt singurii care au reusit sa genereze satisfactie ridicata pentru clienti cu produsele pe care le-au lansat, dar sa si genereze deasemenea vanzari pe masura.

Apple are telefoane mult mai populare decat Samsung, iar in materie de modele premium, vinde mult mai multe decat compania coreeana, si este cunoscut faptul ca nivelul de satisfactie cel mai mare este oferit de catre telefoanele mai scumpe, care nu doar ca au functii importante, ci si componente care sa sustina performante bune, si o experienta pe masura.

Samsung vinde foarte, foarte, multe telefoane ieftine, care nu ofera tocmai cea mai buna experienta posibila pentru clienti, si probabil ca de aici vine nemultumirea multor chinezi din moment ce Apple cu iPhone este in topul satisfactiei, iar asta spune multe despre pretul platit pentru calitatea unor produse pe care le cumparam.