Hidroelectrica a decis sa confirme in mod oficial o serie de probleme care afecteaza clientii din toata Romania, iar asta pentru ca din cauza unor modificari pe care le face pentru sisteme sale informatice, efectuarea de plati pentru facturi va fi indisponibila prin aplicatia iHidro.
Hidroelectrica explica mai jos ce se intampla in aceasta situatie, dar si optiuni alternative sunt disponibile pentru clientii din toata Romania cand vine vorba despre platile facturilor, asa ca merita sa aveti in vedere aceste optiuni daca sunteti interesati sa faceti vreo plata.
“În perioada 23 – 31 octombrie 2025, compania va derula un proces de modernizare a sistemelor informatice utilizate pentru gestionarea plăților prin aplicația iHidro.
Ca urmare a acestor lucrări, funcționalitatea de plată cu cardul va fi temporar suspendată în intervalul menționat. Această măsură este necesară pentru implementarea unor îmbunătățiri care vor asigura o experiență de utilizare mai rapidă, o securitate sporită a tranzacțiilor și o interfață mai prietenoasă pentru toți utilizatorii aplicației.
Clienții au la dispoziție alternativele existente pentru plata facturilor:
- Prin internet banking, folosind datele de pe factură („Cont contract” și „Număr factură”);
- La automatele de plată partenere, disponibile în sediile băncilor, în rețele comerciale și spații publice, pe baza codului de client;
- Prin scanarea codului de bare de pe factură, la partenerii agreați;
- Prin mandat Direct Debit, pentru plata automată a facturii din contul bancar personal.
Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente și le mulțumim clienților pentru înțelegere și sprijin. Modernizarea constantă a sistemelor informatice este o investiție în confortul și siguranța clienților.”



























