Priveste un Samsung GALAXY Fold PLIAT pana e DISTRUS (VIDEO)

Samsung GALAXY Fold trece iar printr-un test extrem de pliere si ne arata ca Samsung nu-si poate indeplini promisiunile privind rezistenta telefonului sau.

Samsung GALAXY Fold a fost trecut de catre americani printr-un test extrem de interesant care ne-a aratat cat de mult poate rezista balamaua telefonului cand vine vorba despre plierea constanta, iar rezultatul e interesant. Cei de la Samsung au anuntat ca au testat Samsung GALAXY Fold, si ca telefonul poate fi pliat de 200.000 de ori inainte sa se strice, insa testele facute pana in momentul de fata au aratat ca afirmatiile sale sunt complet false.

Samsung GALAXY Fold a fost trecut zilele trecute printr-un test de pliere care i-a distrus balamaua dupa aproximativ 20.000 de plieri, de 10 ori mai putin decat promite Samsung, si de 6 ori mai putin decat ce vede acum. In testul de mai sus puteti vedea un Samsung GALAXY Fold care este pliat de 120.000 de ori inainte de a avea ecranul distrus pana in punctul in care trebuie inlocuit pentru a putea fi folosit de catre utilizator in mod normal.

Priveste un Samsung GALAXY Fold PLIAT pana e DISTRUS (VIDEO)

Samsung GALAXY Fold a avut intr-un test anterior un grup de pixeli distrusi dupa doar 20.000 de plieri, iar la 40.000 de plieri ecranul a refuzat sa mai functioneze, dar dupa o noapte de pauza a revenit la normal. Dupa 120.000 de plieri balamaua a inceput sa aiba primele probleme de functionare, iar dincolo de acel punct testul nu a mai fost dus la indeplinire pentru ca nu mai avea vreun rost, folosirea sa normala fiind imposibila.

Samsung GALAXY Fold rezista mult mai bine in acest test, fara probleme cu ecranul pana la 120.000 de plieri, ceea ce e o veste foarte buna, pentru ca va putea fi folosit timp de cam 2 ani fara probleme. Samsung a estimat ca oamenii isi vor plia telefoanele de 80/200 de ori pe zi, deci Samsung GALAXY Fold poate avea pana la 100.000/140.000 de plieri in 2 ani de folosire, iar in aceste aconditii ar trebui sa reziste fara probleme.

Samsung GALAXY Fold este un telefon scump, costa 2000 de dolari, iar desi in teste balamaua sa rezista, ecranul trebuie protejat foarte bine pentru ca e fragil si greu de inlocuit.

24 COMENTARII

  1. Una e sa-i dai blana iar alta e sa-l folosesti corect , in conditii normale de utilizare probabil tine cat au spus cei care l-au facut , si la ce viteza l-au bagat aia e bine ca a rezistat atat .

  2. In conditii normale e si mai nasol, praf particule majore prin buzunare , afara in natura,aici este un mediu aproape ideal , mai ales daca era si o camera perfect izolata. Plus ca asa au aratat testele si de la samsung…acele presupuse 200k

  3. Marele clasic a spus de cand a facut samsung afirmatia ca va avea pana la 200k plieri,iar srb a zis sa impartiti nr la doi ca sa aflati nr real

  4. Una e sa-i dai blana iar alta e sa-l folosesti corect , in conditii normale de utilizare probabil tine cat au spus cei care l-au facut , si la ce viteza l-au bagat aia e bine ca a rezistat atat .

  5. In conditii normale e si mai nasol, praf particule majore prin buzunare , afara in natura,aici este un mediu aproape ideal , mai ales daca era si o camera perfect izolata. Plus ca asa au aratat testele si de la samsung…acele presupuse 200k

  6. Nu are legatura cu mediul , in viața reală nu ajungi să-l pliezi de 120.000 de ori în regim continuu si nici cu ferocitatea cu care se mișcă fold bot (mașinăria de test)
    Este ca și cum ai lua un automobil , il aduci pe o platformă unde faci un test cu motorul turat la maxim pentru câteva ore bune , normal că se va strica ceva.

  7. Mai baiatule , cand faci un test pe un stand nu se poate sa nu te duca capul ca limitarea e ZERO , deci se trece peste lumitare , ex ,, max 2500 rot/min in cazul motoarelor diesel , asta e ideea ca altfel de ce-ai pune un motor la treaba daca se mentine limitarea fabricantului ??? ex ,, test noxe rar , itp unde se trece cu mult peste limitarile fabricantului , de obicei sunt doua limitari , una e limitarea in stationare si limitarea in sarcina .
    In cazul de fata , masinaria respectiva transmite socuri mult prea mari fata de ceea ce poate transmite o utilizare umana , asta e ideea , nu ma lua cu praf , mizerie ,, tine , plus ca e clar ca balamalele sunt protejate impotriva prafului , etc .
    In functie de cum il utilizezi se poate trece “ori nu ” peste ce declara producatorul .
    Turbina pica prima daca motorul respectiv este dotat cu asa ceva , altfel segmentii , bolturi si cuzinetii de biela sunt printre primele care cedeaza .

  8. In realitate il deschizi ,umezeala praf etc..nu stai tu de fiecare data sa il stergi de particule de praf etc inainte sa il inchizi
    Cand stai pe loc multe masini de prestigiu nu te lasa sa turezi motorul peste 4000rpm etc. Pentru celelalte masini ce nu au sisteme de protectie, primul lucru ce pica este turbina…macar atata sa stii, si dupa aceea probabil sar pistoanele.
    testul asta este cam ideal intr-un mediu nu prea ostil pt device
    Deci ia-ti gandul ca dupa 100k plieri ecranul va arata bine. Este inevitabil…fizica nu are cum sa fie evitata decat daca il tii pe post de bibelou in sertar.
    De ex Surface Duo (sau alte device de genul ce au 2 display’uri )va arata ok dupa 100k-200-300l plieri pentru ca are sticla si nu plastic

  9. Si ce masina de prestigiu nu are turbina sau/si compresor…au ramas foarte putine…pana si mizeriile de la Vw au asa ceva de mult timp
    Nu ai treaba cu mecanica observ (mecanica de baza pt orice sofer as zice)…si imi place cum ai trecut de la subiectul articolului la masini…unde nici acolo nu te pricepi.
    Ca sa stii si tu una este turatia in neutru sau stationare si alta este turatia in mers/deplasare. In deplasare orice masina de prestigiu poate sta aproape de rosu…iar daca esti capcaun , producatorul iti limiteaza taindu-ti gazul, iar in stationare ti-am zis te limiteaza la 4000rpm. Deci NU conteaza ca esti in stationare sau in deplasare, producatorul de renume limiteaza “prostia” umana ca sa zic asa pe intelesul tau. Tocmai se spune sa turezi o masina decat sa o subturezi si sa omori motorul , iar diesel…ce este diesel? doar nu incepi sa imi vorbesti si despre masini pe gaz
    Urmeaza sfatul avocatului tau ” tot ce spui/scrii se poate intoarce importriva ta”
    Aceasta masinarie pur si simplu este irelevanta…legile fizicii nu sunt acoperite de un om….ca inchizi fold normal si ai particule de praf inauntru…tot se buseste display de plastic.
    De ce crezi ca samsung a ascuns mai bine folia de pe display acum? Pt ca samsung a vazut limitele ei si ca utilizatorii sunt tentati sa faca prostii, sa o scoata…asa este si la masini. ITP nu va trece niciodata limitele producatorului ca asta inseamna sa fie taiat gazul , deci esec la noxe/sau manareala cum fac astia de la VW cu dieselgate si alte tampenii…tu chiar gandesti inainte sa scrii sau nu te pricepi si punct?
    Bine stai ca tu esti ala ce te contraziceai cu Srb si cu restul lumii despre ce platforma are nu stiu ce masina, si erai singurul de pe glob ce ziceai gresit
    Deci imi pierd timpul cu tine, ca este clar ca nu te pricepi, dar nici nu vrei sa inveti
    Deci poti sa imi ignori mesajele si sa nu te mai bagi in seama cu mine prin absurditatiile si ineptiile tale

  10. Si ce masina de prestigiu nu are turbina sau/si compresor…au ramas foarte putine…pana si mizeriile de la Vw au asa ceva de mult timp
    Nu ai treaba cu mecanica observ (mecanica de baza pt orice sofer as zice)…si imi place cum ai trecut de la subiectul articolului la masini…unde nici acolo nu te pricepi.
    Ca sa stii si tu una este turatia in neutru sau stationare si alta este turatia in mers/deplasare. In deplasare orice masina de prestigiu poate sta aproape de rosu…iar daca esti capcaun , producatorul iti limiteaza taindu-ti gazul, iar in stationare ti-am zis te limiteaza la 4000rpm. Deci NU conteaza ca esti in stationare sau in deplasare, producatorul de renume limiteaza “prostia” umana ca sa zic asa pe intelesul tau. Tocmai se spune sa turezi o masina decat sa o subturezi si sa omori motorul , iar diesel…ce este diesel? doar nu incepi sa imi vorbesti si despre masini pe gaz
    Urmeaza sfatul avocatului tau ” tot ce spui/scrii se poate intoarce importriva ta”
    Aceasta masinarie pur si simplu este irelevanta…legile fizicii nu sunt acoperite de un om….ca inchizi fold normal si ai particule de praf inauntru…tot se buseste display de plastic.
    De ce crezi ca samsung a ascuns mai bine folia de pe display acum? Pt ca samsung a vazut limitele ei si ca utilizatorii sunt tentati sa faca prostii, sa o scoata…asa este si la masini. ITP nu va trece niciodata limitele producatorului ca asta inseamna sa fie taiat gazul , deci esec la noxe/sau manareala cum fac astia de la VW cu dieselgate si alte tampenii…tu chiar gandesti inainte sa scrii sau nu te pricepi si punct?
    Bine stai ca tu esti ala ce te contraziceai cu Srb si cu restul lumii despre ce platforma are nu stiu ce masina, si erai singurul de pe glob ce ziceai gresit
    Deci imi pierd timpul cu tine, ca este clar ca nu te pricepi, dar nici nu vrei sa inveti
    Deci poti sa imi ignori mesajele si sa nu te mai bagi in seama cu mine prin absurditatiile si ineptiile tale

  11. Bati campii Serbane .

    Ce gaz se taie ma desteptule ?? Se taie tampenia din capul tau , in sarcina se duce tot , daca in bord ai 6000 rot/min in cazul motoarelor diesel la 5000 intra pe zona rosie ,, nu se taie nimic copil de gradinita , eu trec de zona rosie cand ma ia capul in trepte , deci limita este in capul tau ???
    Si asta se pricepe la masini ???
    Cat despre Fold , da-l in masa ca nu ma doare inima de el , eu am vazut testul si mi-am dat seama ca nu are legatura cu utilizarea normala .

  12. Aia cu viteza max este limitare ELECTRONICA doar de putere nu de alimentare!!! Cum draqq o masina de 500-600 cp sa taie alimentarea la 250km/h cand probabil in ultima treapta nici 4000rpm nu ar avea
    Doamne fereste SUNT LUCRURI DE BAZA !!!!
    Te rog frumos, adica iti spun cu vorba buna…nu mai ma baga in seama. Nu ma intereseaza informatiile prroaste si ireale. Eu acolo unde nu ma pricep, macar am respectul de sine sa tac din gura si sa nu ma fac de ras
    La revedere

  13. Imi place cum VP nu vede ca in ziua de zi cu zi Fold s-a stricat mai rapid in mainile unor utilizatori in doar 2-3 zile ( si sigur nu au pliat produsul de 100k ori),decat cu aceste masinarii ce pliaza acest produs de 100k ori….daca nu te pricepi la fizica, nici macar cu logica sa nu te descurci?

  14. Stați asa ca ne explica ce și cum pămpălăul de Branescu ca doar este atotștiutor și un Guru în tehnologie ?‍♂️ Nu contează ca aproape tot ce spune este fals și total pe lângă, trebuie sa ne împărtășească neapărat părerile lui imbecile-de copil-sub-mediocru și sa spameze-toata rubrica de comentarii cu prostia-lui-cruntă și-minciuni despre Note-ul lui 10-imaginar? Asa troll/măscărici mai rar?‍♂️

  15. Mai baiatule , cand faci un test pe un stand nu se poate sa nu te duca capul ca limitarea e ZERO , deci se trece peste lumitare , ex ,, max 2500 rot/min in cazul motoarelor diesel , asta e ideea ca altfel de ce-ai pune un motor la treaba daca se mentine limitarea fabricantului ??? ex ,, test noxe rar , itp unde se trece cu mult peste limitarile fabricantului , de obicei sunt doua limitari , una e limitarea in stationare si limitarea in sarcina .
    In cazul de fata , masinaria respectiva transmite socuri mult prea mari fata de ceea ce poate transmite o utilizare umana , asta e ideea , nu ma lua cu praf , mizerie ,, tine , plus ca e clar ca balamalele sunt protejate impotriva prafului , etc .
    In functie de cum il utilizezi se poate trece “ori nu ” peste ce declara producatorul .
    Turbina pica prima daca motorul respectiv este dotat cu asa ceva , altfel segmentii , bolturi si cuzinetii de biela sunt printre primele care cedeaza .

  16. Si ce masina de prestigiu nu are turbina sau/si compresor…au ramas foarte putine…pana si mizeriile de la Vw au asa ceva de mult timp
    Nu ai treaba cu mecanica observ (mecanica de baza pt orice sofer as zice)…si imi place cum ai trecut de la subiectul articolului la masini…unde nici acolo nu te pricepi.
    Ca sa stii si tu una este turatia in neutru sau stationare si alta este turatia in mers/deplasare. In deplasare orice masina de prestigiu poate sta aproape de rosu…iar daca esti capcaun , producatorul iti limiteaza taindu-ti gazul, iar in stationare ti-am zis te limiteaza la 4000rpm. Deci NU conteaza ca esti in stationare sau in deplasare, producatorul de renume limiteaza “prostia” umana ca sa zic asa pe intelesul tau. Tocmai se spune sa turezi o masina decat sa o subturezi si sa omori motorul , iar diesel…ce este diesel? doar nu incepi sa imi vorbesti si despre masini pe gaz
    Urmeaza sfatul avocatului tau ” tot ce spui/scrii se poate intoarce importriva ta”
    Aceasta masinarie pur si simplu este irelevanta…legile fizicii nu sunt acoperite de un om….ca inchizi fold normal si ai particule de praf inauntru…tot se buseste display de plastic.
    De ce crezi ca samsung a ascuns mai bine folia de pe display acum? Pt ca samsung a vazut limitele ei si ca utilizatorii sunt tentati sa faca prostii, sa o scoata…asa este si la masini. ITP nu va trece niciodata limitele producatorului ca asta inseamna sa fie taiat gazul , deci esec la noxe/sau manareala cum fac astia de la VW cu dieselgate si alte tampenii…tu chiar gandesti inainte sa scrii sau nu te pricepi si punct?
    Bine stai ca tu esti ala ce te contraziceai cu Srb si cu restul lumii despre ce platforma are nu stiu ce masina, si erai singurul de pe glob ce ziceai gresit
    Deci imi pierd timpul cu tine, ca este clar ca nu te pricepi, dar nici nu vrei sa inveti
    Deci poti sa imi ignori mesajele si sa nu te mai bagi in seama cu mine prin absurditatiile si ineptiile tale

  17. Esti capabil sa realizezi ce se intampla in testul ala ??
    Pana la urma este un test de rezistenta sau speed test ca nu prea inteleg ??
    Si 120K e chiar rezonabil la ce tortura a primit ,, clar telefonului ala ii trebuia un sintetic 5W30 si lichid de racile la ce ritm si cadenta a primit timp de 4 ore .
    Sa nu uiti un lucru . Ce spunea clasicul tau ?? Spunea ca Jet Black nu e pentru toata lumea ,, asa si in situatia asta , la 2000€ nu-l iei pe santier , nu sapi santuri cu el , nu bati cuie , nu desfaci conserve .

  18. Bati campii Serbane .

    Ce gaz se taie ma desteptule ?? Se taie tampenia din capul tau , in sarcina se duce tot , daca in bord ai 6000 rot/min in cazul motoarelor diesel la 5000 intra pe zona rosie ,, nu se taie nimic copil de gradinita , eu trec de zona rosie cand ma ia capul in trepte , deci limita este in capul tau ???
    Si asta se pricepe la masini ???
    Cat despre Fold , da-l in masa ca nu ma doare inima de el , eu am vazut testul si mi-am dat seama ca nu are legatura cu utilizarea normala .

  19. Gazul se taie doar in cazul in care masina e limitata de constructor , ex ,, 250-280 Km/h , nu are legatura cu limitatea turatiei decat in stationare .
    Si Branescu e sofer , ma tu te dai cu trotineta prin capitala si vizezi la motoare ???

  20. Serbane?? Nu ca nu te pricepi dar nici macar nu ma respecti si esti ca toti astia de pe aici ce insulta si nu stiu sa iti zica pe nume
    Invata masina sau daca ai masina invata-ti masina..nu degeaba sunt atatea accidente
    Nu am zis nimic de zona rosie!!!! Doar in capul tau ai citit asta ca orice masina poate trece de ea dar ..tu nu intelegi lucruri de baza si observ ca nici de citit nu o poti face..
    Te rog nu mai ma baga in seama cu ineptii

  21. Hahhhahahah,mai invata..gazul se taie si in frana de motor dar nu stii
    Gazul se taie cand ajungi la turatia max data de producator
    Ti-am zis scuteste-ma de ineptiile tale. Nu am timp de tine
    Probabil nici macar o rugaminte nu o poti satisface,oare stii semnificatia ei?!

    PS: stiu multi mecanici ce nu au masina si merg cu bicicleta..DAR asta nu inseamna ca nu stiu lucruri de BAZA…deci este irelevant daca esti sofer sau nu..mai rau este sa fii sofer si sa nu ai o cultura generala despre o masina

  22. Aia cu viteza max este limitare ELECTRONICA doar de putere nu de alimentare!!! Cum draqq o masina de 500-600 cp sa taie alimentarea la 250km/h cand probabil in ultima treapta nici 4000rpm nu ar avea
    Doamne fereste SUNT LUCRURI DE BAZA !!!!
    Te rog frumos, adica iti spun cu vorba buna…nu mai ma baga in seama. Nu ma intereseaza informatiile prroaste si ireale. Eu acolo unde nu ma pricep, macar am respectul de sine sa tac din gura si sa nu ma fac de ras
    La revedere