Vanzarile de tablete iPad au crescut cu 80% in China dupa scandalul privind utilizarea marcii de catre Apple

  La inceputul acestui an compania Apple s-a judecat in China cu o companie denumita Proview, ea detinand dreptul de proprietate a marcii iPad in respectiva tara. Dupa cateva procese si retragerea unor tablete iPad din magazinele din China, Apple a ajuns intr-un final la un acord de licentiere a marcii si a platit 60 de milioane de dolari pentru utilizarea ei fara drept din anul 2010 si pana in prezent. Desi multi ar crede ca Apple ar fi afectata de acest scandal, in realitate vanzarile de tablete Apple au crescut cu 80% in Q3 2012.

  In Q2 1012 Apple a vandut 1.15 milioane de tablete, iar in Q3 2012 cifra a crescut la 2.07 milioane de unitati, semn ca acum chinezii sunt interesati de produs. In China Apple vinde in fiecare trimestru fiscal de aproape 10 ori mai multe tablete decat cel mai apropiat competitor, Lenovo comercializand doar 278.000 de unitati. China este o piata de desfacere imensa pe care Apple inca nu a exploatat-o complet, mai ales in ceea ce priveste iPhone-ul.