Un tanar din Marea Britanie ramane cu o cicatrice permanenta deoarece a dormit cu un iPhone sub mana (NSFW)

10

  Daca obisnuiti sa adormiti cu iPhone-ul sub mana, atunci ar fi bine sa va fortati sa plasati terminalul departe de corpul vostru in timpul noptii, altfel riscati sa fiti raniti in timpul somnului. In imaginile acestui articol puteti vedea rana suferita de catre un tanar din Marea Britanie care a adormit cu un iPhone “incins” sub mana, terminalul celor de la Apple creand o arsura care s-a infectat si a creat o gaura in mana care permite vederea muschilor antebratului.

A teenager was left with a two inch hole burned into his arm – after he fell asleep lying on his iPhone. After the 18-year-old had woken up the next morning, his mother Tammie, 43, pointed out that he had a large blister on his arm. Doctors told the factory night worker to take antibiotics after the wound became infected – but the teenager had to go to hospital after the sore turned black, leaving him in excruciating pain.

  Tanarul de 18 ani sustine ca terminalul era foarte cald inainte ca el sa adoarma si probabil din cauza caldurii emanate pe timpul noptii s-a ales cu arsura care s-a infectat. Fiind tratat de catre doctori, acestia i-au explicat faptul ca va ramane cu o cicatrice permanenta pe mana in urma acestui incident, iar daca va uitati la poze veti intelege exact de ce.

The blister then burst and left him with a gaping hole down to his muscle. Now he has been told he will be scarred for life. ‘Now every time I move my arm it’s like ripping open. At one point I could see the muscle moving.’

  Desi iPhone-urile, exact precum orice alte terminale mobile, se incalzesc excesiv in cazul utilizarii intense, aceasta este prima oara cand o asemenea rana este cauzata de catre un terminal Apple. Desi vorbim despre un caz extrem, este recomandabil sa nu plasati dispozitivele voastre sub perne, in buzunare sau sub corp in timpul noptii.