Apple angajeaza experti in biomedicina si fashion pentru Apple Watch

Apple Watch Paris
Aseara am aflat ca Apple Watch urmeaza sa fie lansat in luna martie pe piata, asta dupa ce Apple isi va pregati angajatii in vederea lansarii produsului prin intermediul Apple Store-urilor. Inainte de a ajunge acolo, aflam totusi ca Apple a facut cateva angajari importante pentru echipa care dezvolta Apple Watch, mai exact a convins experti in biomedicina si fashion sa i se alarute.

  Incepem cu Jacob Jordan, fostul director al diviziei Louis Vuitton Paris care decidea ce fel de haine pentru barbati sunt vandute in magazinele europene ale companiei. Angajat la Apple di octombrie 2014, Jordan este acum director diviziei de merchandising pentru produse in cadrul echipei ce se ocupa de dezvoltarea proiectelor speciale in cadrul Apple.

  Avand in vedere rolul sau, exista probabilitatea ca el sa se ocupe de modul in care va fi promovat Apple Watch in magazine, fiind unul dintre expertii in domeniu vanzarii de obiecte vestimentare de lux. In aceasta idee, oamenii din subordinea sa vor concepe cel mai probabil modul in care va fi promovat Apple Watch ca su accesoriu vestimentar pentru barbati, dar si cum va fi prezentat el in magazine.

Apple angajeaza experti in biomedicina si fashio pentru Apple Watch

  In ceea ce priveste biomedicina, compania Apple i-a angajat pe doctorii Stephen H. Friend si Dan Riskin, ambii fiind co-fondatori la organizatii care se ocupa de cercetare in domeniul biomedicinei. Fiecare dintre ei are propriul set de puncte forte, insa ambii au lucrat cu sisteme digitale de monitorizare a sanatorii utilizatorilor si au folosit metode electronice de transmiterea  datelor medicale in diverse situatii.

  Apple a prezentat Apple Watch ca un produs multifunctional care nu doar ca ne va monitoriza activitatea zilnica, ci va si comunica cu aplicatia Sanatate pentru a crea un istoric al vietii noastre. In aceasta idee, angajarea de oameni care au fondat companii ce au dezvoltat sisteme biomedicale este o solutie potrivita pentru a asigura lansarea unui produs cat se poate de complet.