Jony Ive si Angela Ahrendts colaboreaza pentru modificarea design-ului Apple Store-urilor

Apple Store redesign

  Jony Ive si Angela Ahrendts sunt doi dintre cei mai importanti vicepresedinti seniori ai companiei Apple, ei conducand diviziile de design si retail, o colaborare stransa fiind acum necesara in vederea lansarii cu succes a Apple Watch. Conform lui Jony Ive, el si Ahrendts lucreaza in momentul de fata la schimbarea design-ului Apple Store-urilor pentru a pune mai usor in evidenta Apple Watch dupa lansarea oficiala. Schimbarea are in vedere crearea unei zone speciale in Apple Store-uri in care ceasurile vor fi prezentate, mai exact zone V.I.P. in care toate modelele, inclusiv cele din aur, vor fi expuse.

  Ideea din spatele schimbarii este de a crea o anumita atmosfera specifica unui magazin care vinde ceasuri de lux, iar Apple Store-urile sunt in momentul de fata gandite pentru cu totul altceva. In aceasta idee, Ive si Ahrendts trebuie sa gandeasca o rearanjare eficienta a mobilierului din magazine pentru a gasi un loc potrivit pentru Apple Watch care sa il puna in evidenta in fata consumatorilor. Ive a adus in discutie inclusiv montarea unei mochete in Apple Store-uri pentru clientii pretentiosi, astfel ca s-ar putea sa avem parte de o surpriza mare in momentul in care viitorul smartwatch va fi disponibil in magazine.

  Apple Watch va avea un pret de pornire de 350$ in SUA, insa versiunea din aur ar putea costa cateva mii de dolari, astfel ca Apple trebuie sa il promoveze eficient pentru oamenii care au suficienti bani pentru a-l cumpara. In aceasta idee, Apple a angajat o multitudine de experti in vanzarea de produse de lux, inclusiv Angela Ahrendts, vicepresedintele senior al diviziei de retail, ea conducand in trecut celebrul lant de magazine Burberry. Cat de mare va fi schimbarea Apple Store-urilor pentru Apple Watch ramane de vazut, insa este clar ca Apple intentioneaza sa creeze un “spectacol” inedit pentru lansarea produsului.